۷ اسفند ۱۳۹۴، ۲۱:۱۹
کد خبر: 81981049
T T
۰ نفر
شادي رأي اولي هاي حوزه انتخابيه ورامين از بلوغ سياسي

تهران- ايرنا- بيش از شش هزار رأي اولي شهرستان هاي ورامين، پيشوا و قرچك با حضور پاي صندوق هاي اخذ رأي ، بلوغ سياسي خود را جشن گرفته و شادي تأثيرگذاري خود در آينده نظام را با ديگران جشن گرفتند.

به گزارش ايرنا، رأي اولي هاي حوزه انتخابيه ورامين، پيشوا و قرچك از ساعات نخست روز جمعه همراه با اولياء خود در شعب اخذ رأي حاضر شدند تا ثابت كنند نسبت به آينده كشور خود بي تفاوت نيستند.
دانش آموزان دختر و پسر در حالي كه بهترين لباس هاي خود را پوشيده بودند در آزموني مهم از زندگي خود حضور يافتند تا بلوغ سياسي خود را در بهترين شرايط جشن گرفته و دوستان خود را در اين شادي سهيم كنند.
برخي از اين افراد نيز بين رأي دهندگان شيريني و شكلات پخش مي كردند تا ديگران نيز در اين جشن تكليف سياسي با آنان سهيم باشند.
يكي از اين افراد به خبرنگار ايرنا گفت: همان گونه كه در جشن تكليف الهي اعمالي چون نماز و روزه بر فرد مكلف واجب مي شود، در جشن تكليف سياسي نيز حضور فعال در عرصه هاي مهم سياسي از جمله انتخابات بر افراد واجب و لازم است.
مجيد سرلك گفت: من در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان شركت كرده ام تا تأثيرگذاري خود را در آينده جامعه نشان داده و در غرور ملي ملت ايران سهيم باشم.
وي افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي به من اجازه داده كه در سرنوشت خود سهيم باشم و از اين كه توانستم در زمان مقرر دين خود را به اين نظام الهي ادا كنم احساس غرور مي كنم.
يكي ديگر از دانش آموزان رأي اولي ورامين نيز به خبرنگار ايرنا گفت: درست است كه ما دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را درك نكرده ايم ولي اين نظام را از آن خود مي دانيم و وظيفه داريم كه با تمام توان از آرمانهاي آن حراست كنيم.
رضا رستمي افزود: آينده نظام مقدس جمهوري اسلامي در دست دانش آموزان ايران اسلامي است و اگر امروز ما نسبت به سرنوشت كشورمان بي تفاوت باشيم فردا نمي توانيم پاسخي براي خون هزاران شهيدي كه جان خود را در راه اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي فدا كردند داشته باشيم.
وي بيان داشت: دانش آموزان بايد بدانند آن روزي كه در انتخابات شوراي دانش آموزي شركت مي كردند در اصل مشق حضور در انتخابات سرنوشت سازي را تمرين مي كردند كه در آينده جامعه اسلامي اثر گذار است .
مريم مقدسي ديگر رأي اولي وراميني نيز از انتخابات به عنوان فرصتي طلايي براي پيوند نسل جوان با نسل اول انقلاب ياد كرد.
وي افزود: امروز دست در دستان پدران و مادران خود پاي صندوق هاي رأي حاضر شده ايم تا با صداي بلند اعلام كنيم كه ما نيز با جان و دل از انقلاب و دستاوردهاي آن حراست كرده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب در راه اعتلاي ايران اسلامي گام بر مي داريم.
حوزه انتخابيه ورامين ، قرچك و پيشوا يك نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد.
تهرام/7254//1348
۰ نفر