۱۰۰ درصد نیروهای نظامی خراسان شمالی امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

بجنورد-ایرنا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ درصد نیروهای نظامی و انتظامی خراسان شمالی در روند برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مشارکت و امنیت انتخابات را تامین می کنند.

سرهنگ محمد غلامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۹۲۷ صندوق اخذ رای در خراسان شمالی پیش بینی شده که تامین امنیت آن بر عهده پلیس نهاده شده است.

وی افزود: تدابیر لازم برای هر چه برگزار شدن بهتر انتخابات با همکاری سایر دستگاه های امنیتی با مسئولیت مستقیم نیروی انتظامی کلیه اقدامات تامینی، نظامی، امنیتی و ترافیکی اندیشیده شده و به مر حله اجرا در آمده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی اضافه کرد: هیچ نقطه ای از حوزه ماموریتی خراسان شمالی خلاء انتظامی ندارد، تمام مقر و محورها پوشش داده شده و با توجه به صندوق های اخذ رای شرایطی که حاکم بوده تعداد نفرات پیش بینی و بکارگیری شده است امید می رود یک انتخاب پرشور با مشارکت بالا که سرنوشت کشور به نحو احسن رقم بخورد

وی ادامه داد: اقداماتی که پلیس در حوزه امنیت انتخابات انجام داد قبل از شروع ماموریت به خوبی انجام شد، کلیه همکاران تلاش های بی وقفه ای داشتند. امید می رود یک انتخاب پرشور با مشارکت بالا که سرنوشت کشور به نحو احسن رقم بخورد

سرهنگ غلامی با اشاره به تمهیدات انجام شده در بحث انتخابات گفت: پلیس در سه مقطع درباره تامین امنیت انتخابات برنامه ریزی کرده و تلاش خود را به سرانجام خواهد رساند، بخشی از فعالیت ها قبل از انتخابات و تامین امنیت، ترافیک، نظارت وسرکشی ها که این ماموریت سنگین را برعهد دارند امروز انجام می شود.

وی تاکید کرد: پس از انتخابات و تا اعلام نتایج شایسته ترین ها را در حوزه امنیت تقدیم وجود مردم می کنیم.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی برگزار و بر اساس پیش بینی ستاد انتخابات در استان ۶۳۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۴۰ زهزار نفر آن را جوانان شامل می شوند.

برای انتخاب نهمین رییس جمهور کشور ۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha