فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی: انتخابات با امنیت کامل در حال برگزاری است

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تشریح چگونگی تامین امنیت شعب اخذ رای گفت: تاکنون مشکل امنیتی در شعب استان به وجود نیامده و انتخابات با امنیت کامل در حال برگزاری است.

به گزاش ایرنا، سردار سعید مطهری‌زاده روز جمعه با حضور در پای صندوق رای مسجد انقلاب بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۲۷ شعبه اخذ رای در خراسان شمالی دایر و امنیت تمام شعب با حضور نیروهای انتظامی و با همکاری بسیج برقرار است.

وی تاکید کرد: کارهای عملیاتی و پلیسی برای ارائه خدمات به مردم و حفاظت از صندوق‌ها با برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در انتخابات هفته گذشته نیز امنیت کامل در شعب اخذ رای برقرار بود و بدون هیچ مشکلی به اتمام رسید، گفت: تعداد کافی نیروهای امنیتی و بازرسان برای سرکشی حضور دارند تا این رویداد سیاسی بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در برگزاری انتخابات اظهار کرد: مردم با حضور و مشارکت در انتخابات در واقع در تعیین سرنوشت خودشان سهیم می شوند.

سردار مطهری زاده تاکید کرد: بیش از ۴۰ دوره انتخابات در کشور برگزار شده است و این نشان از اهمیت نقش مردم در سرنوشت خودشان و کشور دارد.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی با مشارکت ۴۵ درصدی مردم این خطه برگزار شد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رأی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند.

مرحله دوم انتخابات امروز جمعه ۱۵ تیرماه در حال برگزاری است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha