۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85522642
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

استاندار البرز: مردم انقلابی ایران دشمنان را پشیمان می کنند

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به حضور حماسی مردم انقلابی ایران به ویژه ساکنان البرز در انتخابات ریاست جمهوری ، اعلام کرد: این مردم با حضور حماسی خود دشمنان را پشیمان و ناامید می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز جمعه در حاشیه حضور در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای حصارک کرج اظهار کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای ناامید کردن مردم دریغ نمی کند و هرکاری که می‌تواند انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: معاندان مردم و نظام جمهوری اسلامی دوست ندارد ایران سربلند و پیروز باشد از این رو جنگ تمام عیار خود را علیه جمهوری اسلامی بکار گرفته است.

عبداللهی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: معظم له حضور پرشور مردم در انتخابات را مکمل قدرشناسی و تشییع باشکوه پیکر رئیس جمهور شهید دانستند و امید که فردی اصلح به انتخاب مردم راه پیشرفت و توسعه و اعتلای کشور را ادامه دهد.

یک هزارو۳۴۴ شعبه اخذ رای آرای مردم البرز را برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمع آوری می کنند.

حدود یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر از جمعیت البرز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

چهار نامزد انتخاباتی به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان ، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رقابت دارند.

به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت ، انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha