۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85523102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان : حفظ عزت ایران اسلامی با انتخابات میسر است 

کرج - ایرنا - نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات عرصه ظهور قدرت سیاسی و میدان نبرد در برابر دشمنان است که حفظ عزت ایران اسلامی با آن میسر است .

حجت الاسلام و المسلمین « حسین ردایی» افزود: استمرار عزت ایران اسلامی و ارتقای آن در برابر دشمنان اقتضا می کند تا مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشیم .

وی بیان کرد: انتخابات یک تکلیف سیاسی است که باید با حضور حداکثری از عزت ایران اسلامی دفاع کرد و در برابر توطئه های دشمنان برای کاهش این حضور ایستاد.

نماینده مردم در مجلس خبرگان : حفظ عزت ایران اسلامی با انتخابات میسر است 

شهامت شهید رییسی دشمنان را ناامید کرد

ردایی در ادامه با اشاره به اقدامات سازنده دولت شهید رییسی در جهت اعتلای کشور گفت: سه سال اخیر دشمنان ایران اسلامی دچار یاس و ناامیدی شده بودند به طوری که در بسیاری از مواضع عقب نشینی داشتند .

وی یاد آورشد: شهامت و اخلاص شهید رییسی و مقاومت دولت خدمت موجب این عزت بود و این امید را برای جبهه مقاومت نیز ایجاد کرد تا در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست ایستادگی داشته باشد .

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری افزود: انتخابات رویارویی در مقابل دشمنان ملت است و ایران عزیز اسلامی همواره در این عرصه سربلند بوده است.

یک هزارو۳۴۴ شعبه اخذ رای آرای مردم البرز را برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمع آوری می کنند.

حدود یک میلیون و۸۰۰ هزار نفر از جمعیت البرز در این دوره از انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.

چهار نامزد انتخاباتی به ترتیب حروف الفبا مسعود پزشکیان ، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری رقابت دارند.

به دنبال شهادت آیت الله رئیسی و سایر شهدای خدمت ، انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha