افزایش ۲۵ درصدی مشارکت مردم فارس در ساعات اولیه انتخاب چهاردهم +فیلم

شیراز-ایرنا-رییس ستاد انتخابات فارس گفت:گزارش های که در ساعات اولیه از سراسر استان دریافت کردیم نشان می دهد تا ساعت ۱۰ صبح جمعه، مشارکت مردم نسبت به مدت مشابه در ادوار گذشته مجلس و ریاست جمهوری افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل قزل سفلی پس از انداخت رأی خود در صندوق واقع در شعبه اخذ رای آرامگاه حافظ اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش دست‌اندرکاران در بخش‌های مختلف اجرا، نظارت،بازرسی و امنیت که از ساعت ۶صبح در شعب حضور یافتند، صد درصد شعب رای گیری در سراسر فارس راس ساعت هشت فعال و آماده اخذ آرای مردم بودند و شاهد مشارکت بالا و حضور پر شور مردم فارس در چهاردهمین دوره از انتخابات رییس جمهوری هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: ۹۴ هزار نفر دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف اجرا، نظارت، بازرسی و امنیت هستند.

قزل‌سفلی اضافه کرد: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان یک استان کشاورزی محسوب می‌شود و مردم این استان این روزها درگیر امور کشاورزی هستند اما رأی خودشان را به بعدازظهر موکول نکردند و با شور و شوق خاصی از همان ابتدای صبح در صفوف اخذ رأی حضور یافتند.

رییس ستاد انتخابات فارس گفت: تاکنون گزارشی از بحث قطعی خطوط ارتباطی و انرژی برق نداشتیم و ارتباطات به صورت بر خط برای سامانه‌های احراز هویت برقرار است و تاکنون هم از شعب سیار و ثابت گزارش مبنی بر نقص و کمبود ارائه نشده و این فرآیند به سرعت و به نحو احسن در حال اجراست.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha