حضور شگفتانه‌ یزدی‌ها با دمای ۴۰ درجه در شعب اخذ رای + فیلم

یزد- ایرنا- چهار ساعت از زمان اغاز انتخابات در یزد می گذرد و حضور پر شور و کم‌نظیری را در شعب اخذ رای این استان شاهد هستیم و حالا چشمان ما به نیمه دوم و ۶ ساعت آخر وقت قانونی رای دادن است؛ "حماسه در حماسه"، کمترین عبارتی است که در تمجید این چهار ساعت می‌توان گفت.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر استان یزد، شعبه‌های اخذ رای در چهار ساعت اول رای گیری، شلوغ و پر ازدحام بود و مردم با حضور چشمگیر خود در پای صندوق ها، حماسه‌ای شگرف خلق کردند و به دشمن "نه بلند" گفتند.

در برخی از شعب اخذ رای، شگفتانه های زیادی خلق شد و شاهد ثبت برخی اتفاقات جالب بودیم که از جمله می توان به حضور پیرمردها و پیرزن‌های بالای ۱۰۰ سال، مادران بچه به بغل، پدران بچه به دوش، عروس و داماد، جانبازان و معلولان و گروه‌های امدادی با لباس فرم اشاره کرد.

حضور شگفتانه‌ یزدی‌ها با دمای ۴۰ درجه در شعب اخذ رای + فیلم

در برخی از شعب مرکز استان از جمله شعبه‌های مساجد روضه محمدیه و ملااسماعیل و همچنین حسینیه شهید صدوقی، حضور مردم در ساعات گذشته چشمگیر بوده است.

این مردم به عشق رهبر، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به میدان گذاشتند و بر خلاف خواسته دشمن از همان ساعات اولیه، حضور خود در میدان انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.

اینجا یزد است؛ زادگاه شهید صدوقی، خطه پهلوان یزدی بزرگ، سرزمین شهید منتظر قائم و جایگاه چهار هزار شهید که همه به عشق اسلام و انقلاب ، جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهادند.

حضور شگفتانه‌ یزدی‌ها با دمای ۴۰ درجه در شعب اخذ رای + فیلم

دشمن در چه فکریست؟ این مردم، پای کار انقلاب هستند و تا پای جان ایستاده اند، آنها برای آبیاری درخت تنومند انقلاب، خون‌ها دادند و اجازه نمی دهند این نهال قوی و رشد کرده، سست و پژمرده شود.

حالا منتظر نیمه دوم حماسه مردم یزد باشید؛ آنها از ساعت ۱۲ تا ۱۸ نیز چشم دنیا را خیره خواهند کرد و آنهایی که بنا بر هر دلیل نتوانستند در شعب اخذ رای حاضر شوند خواهند آمد؛ حضور در ساعات پایانی به ساعت ۱۸ ختم نخواهد شد و قطعا با تمدید ساعات رای گیری، دنیا در مقابل این ملت سر تعطیم فرود خواهد آورد.

۸۷۰ شعبه اخذ در سراسر استان یزد برای رای گیری آماده شده است.

بنا بر اعلام هواشناسی استان، دما هوای شهر یزد هم اکنون حدود ۴۰ درجه بالای صفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha