ادارات ثبت احوال زنجان تا پایان رای‌گیری انتخابات فعال است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴ اداره و ۲۰ دفتر پیشخوان استان تا پایان زمان رای گیری برای ارایه خدمات به مراجعه کنندگان فعال است.

مهدی ژاله چیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از صبح امروز با آغار فرایند رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ادرات و دفاتر پیشخوان همکار ثبت احوال استان در حال خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات مراجعه کنندگان هستند.

ژاله چیان اضافه کرد: ارائه خدمات هویتی از جمله استعلام شماره ملی، پاسخگویی و رفع مشکلات هویتی مراجعان در تمامی ادارات ثبت احوال استان انجام می شود.

وی گفت: برای تسریع در روند کار شعب اخذ رای و رفع مشکلات هویتی رای دهندگان، در تمامی ادارات کل ثبت احوال استان ها، مرکز تماسی برای استعلام هویتی (شماره ملی) فعال است و مسئولان شعب می توانند در صورت مشاهده هر گونه مغایرت با هماهنگی ستاد انتخابات استان با مرکز تماس مستقر در این ادارات کل تماس بگیرند.

این مسوول خاطر نشان کرد: ثبت احوال به عنوان یکی از دستگاه‌های حاکمیتی از ابتدای اعلام زمان برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون آماده باش بوده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل آغاز شد.

نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha