ثبت احوال اردبیل ۱۰ هزار خدمت هویتی در ایام انتخابات ارائه کرد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از ارائه بیش از ۱۰ هزار نوع خدمت هویتی به مراجعه کنندگان، در راستای برگزاری مراحل اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

وحید خلوصی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ثبت احوال به عنوان عضو دائمی ستاد اجرائی انتخابات و تامین کننده کامل مدارک هویتی مردم، نقش بسیار مهمی در انتخابات ایفا می‌کند و علاوه بر ادارات ثبت احوال در سراسر استان اردبیل، بیش از ۵۰ دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال نیز از یک ماه قبل برای ارائه خدمات هویتی به مردم فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل ادامه داد: ادارات و دفاتر ثبت احوال در استان با پایگاه اطلاعات جمعیتی به روز، خدماتی همچون تحویل کارت هوشمند، تعویض شناسنامه و استعلامات هویتی به مردم و رای دهندگان ارائه کرده اند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برگزار شد و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha