سه هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در کبودرآهنگ انتخابات را برگزار می کنند

همدان- ایرنا- فرماندار کبودرآهنگ گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر در قالب تیم اجرایی، نظارت و دیگر دست اندرکاران کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسلم غلامی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۴۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان دایر و در حال دریافت آرای مردم هستند.

وی افزود: ۸۶ شعبه در شهر بخش مرکزی، ۲۸ شعبه در شیرین سو و ۲۶ شعبه در بخش گل تپه دایر شده است.

امام جمعه کبودرآهنگ نیز گفت: حضور مردم از اولین ساعات رای گیری در شعب اخذ رای گویای افزایش میزان مشارکت در انتخابات است.

حجت الاسلام نقی باقری افزود: تعرفه و برگ هایی که در اختیار واجدین شرایط برای رای دادن قرار می گیرد کاغذ پاره نیست بلکه این برگه ها امنیت کشور، عزت ملت و سرنوشت آینده کشور را رقم می زند.

وی ادامه داد: بنابراین انتظار می رود افراد با حضور در پای صندوق رای، فرد اصلح را انتخاب کنند تا دغدغه ای برای نظام و انقلاب وجود نیاید.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در استان همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم استان همدان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

چهار هزار نیروی پلیس امنیت برگزاری انتخابات در استان همدان را برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha