۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85522752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکوه اقتدار ایرانیان در سایه مشارکت مردم

۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85522752
شکوه اقتدار ایرانیان در سایه مشارکت مردم

خرم آباد- ایرنا- با شروع فرآیند اخذ رای در شعب انتخاباتی، آرام آرام کشورمان ایران به سوی برگ جدیدی از تاریخ شکوه و اقتدار خود در سایه مشارکت های انتخاباتی مردم پیش رفته و هر رای ایرانی برگ زرینی است که بر تاریخ افتخارات کشور افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، انتخابات یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای سیاسی هر کشور محسوب می شود که در ایران اسلامی به جهت کارشکنی های دشمنان و برنامه ریزی های رسانه ای برای عدم مشارکت مردم از اهمیت خاص تری برخوردار است.

تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشان می دهد که هرگاه مردم در مقاطع حساس سیاسی کشور حضوری پررنگ و چشمگیر داشته اند اقتدار کشور در منظر جهانی جلوه ای بارزتر داشته و دست دخالت بیگانگان نیز از سرنوشت کشور کوتاه تر شده است.

هرچند عمر دولت سیزدهم برای خدمت گزاری بیشتر به ملت کوتاه بود، اما خدمات ارزنده و چشمگیر این دولت باعث شده تا مردم از دولت چهاردم انتظارات بیشتری داشته و انتظار امتداد دولت سیزدهم را از آن بخواهند.

با توجه به حساسیت های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این پیچ مهم و تاریخی کشور، مقام معظم رهبری بر حضور ملت در پای صندوق های رای تاکید داشته و فرموده اند که مردم در رای دادن تردید نداشته باشند ، چرا که در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده و و دوام جمهوری اسلامی و عزت آن در دنیا متوقف به حضور مردم شده است و این امر رهبری حجت را بر هر ایرانی درخصوص حضور گسترده در پای صندوق های اخذ رای تمام می کند.

شکوه اقتدار ایرانیان در سایه مشارکت مردم

نارضایتی ها مانع حضور در پای صندوق نیست

یک شهروند خرم آبادی میانسال که رای خود را در اولین ساعات اخذ رای به صندوق شعبه دبیرستان صدر انداخته بود در این باره به ایرنا گفت: گرچه مشکلات اقتصادی به اکثر خانواده ها فشار آورده و منجر به نارضایتی هایی شده است اما وجود این مشکلات باعث نادیده گرفتن شرایط سیاسی حساس کشور نمی شود.

مرتضی خیرآبادی افزود: دشمنان نظام به دنبال کاهش مشارکت مردم در صحنه انتخابات هستند و با تمام توان در این راستا برنامه ریزی کرده اند و ما نیز باید با توجه به نقشه های دشمنان مانع این نقشه شوم آنان شویم.

وی با اشاره به ندای مقام معظم رهبری در خصوص حضور در پای صندوق های رای عنوان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق های رای داده اند، امروز هرکسی که عرق به وطن دارد باید به ندای رهبر لبیک گوید و در اولین فرصت خود را به پای صندوق های رای برساند.

شکوه اقتدار ایرانیان در سایه مشارکت مردم

بر هر ایرانی واجب است نسبت به سرنوشت کشور بی اعتنا نباشد

معصومه صالح بانوی میانسالی است که عصا به دست وارد شعبه مسجد صاحب الزمان(عج) شده است نیز معتقد است که رای ندادن هیچ مشکلی از کشور را حل نمی کند و بر هر ایرانی واجب است که نسبت به سرنوشت کشور بی اعتنا نباشد.

وی می گوید: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، جوانان زیادی در راه دفاع آرمان های انقلاب شهید شده اند که عدم حضور در پای صندوق های رای نادیده گرفتن این خون ها است، بر همه ما واجب است فارغ از هر جناحی در پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص انتظارات مردم از ربیس جمهور منتخب گفت: اکنون مهمترین مشکل کشور مسایل اقتصادی و بیکاری جوانان است که انتظار می رود رییس جمهور منتخب ادامه دهتده راه شهید رییسی در حل این مشکلات باشد.

شکوه اقتدار ایرانیان در سایه مشارکت مردم

راه را برای ادامه خدمت صادقانه در دولت چهاردهم هموار کنیم

امیرحسین عزیزی جوان رای اولی نیز که رای خود را در مسجد بعثت خرم آباد به صندوق انداخته در اینخصوص می گوید: امروز رای دادن بهتر از رای ندادن و بی اعتنایی به شرایط حساس کشور است.

وی می افزاید: مقام معظم رهبری بر رای دادن تاکید داشته اند و ما نیز باید به عنوان ایرانی به این ندای رهبری لبیک گفته و در پای صندوق حضور یابیم.

وی ادامه داد: کشور درگیر مشکلات بسیاری است و ما باید سعی کنیم با انتخاب فرد اصلح و نزدیک به دیدگاه های شهید رییسی، راه را برای ادامه خدمت صادقانه در دولت چهاردهم هموار کنیم.

این جوان رای اولی گفت: به همه کسانی که هنوز در پای صندوق های رای حاضر نشده اند توصیه می کنم در اولین فرصت به شعب اخذ رای آمده و فرد اصلح را برای رفع مشکلات کشور انتخاب کنند تا بیگانگان بدانند که ایرانی نسبت به شرایط کشورربی اعتنا نیست و اجازه نمی دهد که کسانی خترج از مرزها برای ایران مقتدر تصمیم گیری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha