استقرار ۱۴ صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری در متروی تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از استقرار ۱۴ صندوق رای سیار و ثابت در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران و حومه برای مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. 

به گزارش ایرنا از شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند روز جمعه درباره اقدامات این شرکت برای حضور مردم در این دوره از انتخابات گفت: صندوق‌های اخذ رای همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری در ۱۲ ایستگاه منتخب متروی تهران به صورت سیار و در ۲ ایستگاه کهریزک و گلشهر به صورت ثابت مستقر هستند.

وی اظهار کرد: این اقدام به منظور سهولت شرکت شهروندان و مسافران حاضر در متروی تهران در امر انتخابات ریاست جمهوری انجام شده است.

بر این اساس، صندوق‌های اخذ رای سیار در ایستگاه‌های سعدی، میدان قیام، امام خمینی(ره)، شهدای هفده شهریور، میدان شهدا، فردوسی، دروازه دولت، محمدیه، خیام، دروازه شمیران، حسن‌آباد و بهارستان مستقر شده است.

استقرار ۱۴ ایستگاه سیار و ثابت انتخابات ریاست جمهوری در متروی تهران

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در حدود ۶ هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای پایتخت و دیگر مناطق استان تهران نیز آغاز شد.

سیدعباس جوهری، رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۴۲ نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: طبق قانون، ۱۰ ساعت یعنی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر فرصت برای رای دادن در نظر گرفته شده و توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha