۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85522879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده ملایر: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به تکلیف خود عمل کنند

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، به تکلیف خود در این عرصه مهم سیاسی عمل کنند.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند ضربه محکمی به کسانی است که اقتدار و امنیت ایران را نمی‌خواهند و قصد تضعیف کشور ما را دارند.

وی افزود: امروز سلاحی که در دست هر ایرانی است، سلاح رای است و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تضمین آینده جوانان کشور، هر رای ما و شما اثرگذار است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی ملت ایران باید از این موقعیت استفاده کنند و پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند، چراکه هر اندازه مشارکت بالاتر برود، طبیعتا امنیت، آرامش، اقتدار و اقتصاد کشور هم بهتر تضمین خواهد شد.

حجت الاسلام آزدیخواه خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری باید مساوی با انتخاب اصلح و کاندیدای کارآمد باشد، کاندیدایی که می‌تواند متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب و با رزومه، کارنامه و برنامه خوب و بالا باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم ما با دو اولویت‌ مهم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، بتوانند به تکلیف خود به خوبی عمل کنند تا بعد از آن نیز نامزد منتخب و رئیس جمهور منتخب به تکالیف خود برسد.

به گزارش ایرنا؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha