۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85523003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

الا ای هموطن ای نفس آگاه/ زمان انتخابات آمد از راه

همدان- ایرنا- شاعر قطع نخاع ملایری ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات قطعه شعری به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیم مردم کرد: «الا ای هموطن ای نفس آگاه/ زمان انتخابات آمد از راه - کنون ما را که وقت انتخاب است/ زمان انتخابِ نابِ ناب است - چو حق برکرسی وحدت نشیند/ عدالت میوه اخلاص چیند».

«جلیل جمشیدی» متخلّص به «عاطف ملایری» روز جمعه هنگام انداختن رای خود در صندوق به ایرنا گفت: رای خودم را در صندوق انداختم تا کشورمان به آن عظمت و قدرتی که رسیده، مسیرش را ادامه دهد و از همه مردم می‌خواهم در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی ادامه داد: با مشارکت حداکثری و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، کسی را انتخاب کنیم که به درد این مملکت بخورد.

وی افزود: کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که خلوص نیت داشته و عمل و گفتارش قبل و بعد از انتخابات یکی باشد و در خدمت مردم باشد تا یک کشور قدرتمندی باشیم.

جمشیدی متخلص به عاطف ملایری ادامه داد: من رای خودم را به صندوق انداختم تا کشورم با انتخاب یک رئیس جمهور خوب و موفق، همچنان موفق و پیروز باشد.

به گزارش ایرنا؛ با حضور یکی از شعبه‌های صندوق سیار در منزل شاعر معلول قطع نخاع ملایری، وی رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش ایرنا؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در هزار و ۳۱۳ شعبه انتخاباتی استان همدان آغاز شد که از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۹ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha