۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85522954
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

بیشترین رای دهنده‌ها تاکنون در گیلان ۵۵ تا ۶۵ ساله‌ها بوده‌اند

رشت - ایرنا - سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: بر اساس آمارها تاکنون بیشترین رای دهنده ها در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گروه سنی ۵۵ تا ۶۵ ساله ها هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد شفیعی ثابت روز جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری تا ظهر امروز در مقایسه با انتخابات ۱۱ اسفندماه سال گذشته (دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) چندین هزار نفر بیشتر است که نشان می دهد مشارکت بالاتری در این دوره خواهیم داشت.

وی افزود: بر اساس آخرین بررسی ها تا کنون بیشترین مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان های املش، سیاهکل، رودسر و لنگرود گزارش شده است.

شفیعی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد از رای دهندگان انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بانوان و ۶۰ درصد مردان هستند، ادامه داد: برای شرکت در انتخابات همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه لازم است که تاکنون ۹ درصد با شناسنامه و ۹۱ درصد با کارت ملی رای داده اند.

وی از مردم گیلان خواست تا به شایعات توجه نکنند و خبرهای انتخاباتی را از رسانه های رسمی و ستاد انتخابات استان پیگیری کنند.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور به روی مردم گیل و دیلم گشوده شد، از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۳۱۰ شعبه ثابت و۳۷۹ شعبه نیز سیار است.

یک هزار و ۷۱۳ شعبه در مناطق روستایی و ۹۷۵ شعبه نیز در شهرها مستقر شده اند که از ساعت هشت صبح همزمان با کشور فعالیت خود را آغاز کرده اند و آرا مردم را اخذ می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha