نماینده مجلس: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن اقتدار اجتماعی کشور است

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم در رویدادهای مختلف از جمله انتخابات ضامن اقتدار و صلابت اجتماعی میهن اسلامی است.

«سید محمد جمالیان» روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه مصلی بیت المقدس اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: میهن اسلامی از لحاظ تسلیحات نظامی و دفاعی یک قدرت مطلق در جهان محسوب می‌شود و تنها موردی که دشمنان به آن دلبسته‌اند ضربه زدن به اقتدار اجتماعی کشورمان است که حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان باشد.

وی ادامه داد: مردم همواره پای کار نظام اسلامی بوده‌اند و در شرایط مختلف توطئه‌های دشمنان را خنث کرده‌اند و امروز هم با حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری یک بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام نشان می‌دهند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگرچه مردم با مشکلات مختلف از جمله مسائل معیشتی و اقتصادی مواجه هستند اما این نباید خدشه‌ای به اقتدار وئ عظمت نظام اسلامی وارد کند.

جمالیان افزود: رئیس جمهور منتخب وظیفه دارد با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و متخصصان نسبت به حل مشکلات جامعه گام‌های اساسی بردارد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل شهادت رئیس‌جمهور در سانحه سقوط بالگرد یک سال زودتر از موعد مقرر برگزار می‌شود، پس از حدود یک ماه برنامه‌ریزی فشرده وزارت کشور و ستادهای انتخابات استان‌ها صبح امروز به مرحله پایانی یعنی رأی‌گیری رسید.

شرکت کنندگان در انتخابات باید از بین چهار نامزد حاضر در مرحله نهایی انتخابات یعنی مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف یک نفر را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha