عضو شورای شهر قزوین: حقوق مساوی برای تمام نامزدهای انتخاباتی لحاظ شد

قزوین - ایرنا - عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تحول عظیمی همراه بود که مهم ترین آن فراهم کردن حقوق مساوی برای نامزدهای انتخاباتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه اشدری روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با یک تحول عظیمی همراه بود و تمامی نامزدها از یک حقوق مساوی برخوردار بودند تا برنامه های خود را به سمع و نظر اقشار مختلف جامعه برسانند.

وی اضافه کرد: بهترین فضا برای تبیین برنامه نامزدها رسانه است و از طریق رسانه ملی در هر منزل و پایگاه و در هر شرایطی می‌توان به تبیین برنامه‌ها و اهداف اقدام کرد.

اشدری تصریح کرد: نامزدها وقتی در مقابل صداوسیما صحبت می کنند، برنامه های خود را به بهترین شکل ممکن اطلاع رسانی می‌کنند، از طرفی از لحاظ صدا و سیما همه نامزدها دارای کارنامه بودند، در ادوار دولت ها مسوولیت داشتند و خیلی شفاف و بارز با مردم صحبت کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به مولفه‌های مقام معظم رهبری برای نامزدها اشاره کرد و گفت: رهبری بارها فرمودند که نامزد انتخاباتی باید به ارشش های انقلاب نزدیک بوده و عملگرا باشد که به نظرم بهترین سنجش برای انتخاب یک نامزد اصلح است.

اشدری ادامه داد: مردم به دنبال این هستند که نمایندگان آن ها در مجلس و مجامع خبرگان اهل عمل باشند و در گفتار و رفتار آن‌ها صداقت باشد.

این مسوول به فضای انتخاباتی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: از صبح اگر دقت کرده باشید، مردم پویا و شفاف در شعب اخذ رای حضور داشتند، به هرحال رای و انتخابات حق هر مردمی است و از هر پیشه و گروه حزبی که باشند، این حق را دارند که در حاکمیت و سرنوشت خودشان تصمیم گیری کنند.

اشدری خاطرنشان کرد: هر فردی که انتخاب شود طبق آرای مردم اصلح است و همه مردم باید در شرایط موجود راهکارها را برای خدمت بهتر به مردم فراهم سازند.

گفتنی است، یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای در ۶ شهرستان قزوین، البرز، آبیک، بویین زهرا، آوج و تاکستان میزبان حدود ۹۶۰ هزار شهروند قزوینی واجد شرایط رای است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha