نماینده مجلس: کشتی جمهوری اسلامی در اقیانوس جهانی حرکت می کند

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت سه قوه در فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که کشتی جمهوری اسلامی به طور آرام در اقیانوس جهانی به حرکت خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز جمعه در ستاد انتخابات استان قزوین و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر قدر میزان آرا بیشتر باشد،‌ قدرت جمهوری اسلامی در جهان افزایش پیدا خواهد کرد و مسوولان آن نیز با تمام وجود برای خدمت صادقانه حاضر خواهند شد.

وی اضافه کرد: رویکرد ملت وفادار و دوست داشتنی ایران به خادمان خود در جریان مراسم تشییع شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی نشان داد که هر کجا مسوولان به نحو مطلوب خدمت کرده‌اند، شاهد افزایش سطح رضایت اجتماعی بوده ایم.

محمدبیگی ادامه داد: مردم در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری خودشان نتیجه انتخابات را رقم خواهند زد، تنها انتظار ما از نامزد منتخب آن است که ادامه دهنده راه آیت الله شهید ریسی باشد تا خاطرات تلخ دهه ۹۰ دیگر بازنگردد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به نقش زنان در مشارکت انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت: زنان همواره در ادوار مختلف انتخابات کشور نقش پررنگی را در افزایش سطح مشارکت سیاسی داشته‌اند و انتظار داریم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم شاهد حضور چشمگیر آنها باشیم.

محمدبیگی با بیان اینکه عرصه مشارکت همواره متعلق به زنان بوده و بیشترین آرا نیز متعلق به همین قشر است، بیان کرد: امروز از یکایک بانوان می خواهیم که در انتخابات شرکت کنند،‌ به خصوص دختران رای اولی تا برای آینده خودشان تصمیم بگیرند، از آنجایی که دهه هشتادی‌ها به سن رای دهی رسیده اند، می‌تواند با مشارکت در انتخابات آینده ساز ایران اسلامی باشند.

محمدبیگی ادامه داد: زنان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره های قبل مشارکت متفاوتی داشته اند چون شاهد ثبت نام زنان در انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه بوده ایم، این یعنی زنان منعی برای ثبت نام در انتخابات ندارند و ساختن ایران زن و مرد نمی شناسد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای انتخابات باید سرشار از مهر و همبستگی و طرحی نو برای ایران اسلامی باشد، ادامه داد: امیدوارم مردم استان قزوین با حضور پررنگ شان برای تشکیل دولت اسلامی قوی تلاش کنند.

محمدبیگی به رویکرد اخلاق مدارانه نامزدهای انتخاباتی اشاره کرد و یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی با توجه به فرامین مقام معظم رهبری، ولایت مداری خود را ثابت کردند و در طول فرآیند انتخابات شاهد رویکرد اخلاق مدارانه در نشست‌ها و مناظره‌ها بودیم، بنابراین جای دارد که از همه آنها تشکر کنیم و امیدواریم این ودیعه‌ از سوی شهید رییسی نسبت به انتخابات گذشته همچنان نزد ما به یادگار بماند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از صبح امروز تا الان گزارش های متعددی در خصوص مشارکت خوب در انتخابات داشته ایم و انتظار داریم همچنان این میزان با توجه به نزدیک شدن زمان پایانی انتخابات بیشتر هم شود، از تمام هم استانی های قزوینی انتظار داریم که همسایگان، اقوام و دوستان خود را برای شرکت در انتخابات فرا بخوانند.

محمدبیگی تشریح کرد: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با شوراهای اسلامی در ادوار گذشته حال و هوای خاصی را در این دوره به انتخابات بخشیده است، از طرفی ما در این دوران در حال سوگواری آیت الله شهید رییسی و هیات همراه ایشان هستیم و این نیاز دارد که مردم را برای آوردن به پای صندوق رای ترغیب کنیم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با اقدام به موقع مجلس شورای اسلامی اداره کشور بدون هیچ خلیلی در حال گذران امور است و بدون هیچ مشکلی کشور مدیریت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha