۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85523290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: حجاج در قالب ۱۴ پرواز از طریق فرودگاه همدان به میهن اسلامی باز می‌گردند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از حجاج استان‌های همدان و کردستان در قالب ۱۴ پرواز از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان به میهن اسلامی باز می‌گردند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز جمعه در مراسم استقبال از اولین کاروان برگشت حجاج در فرودگاه بین‌المللی همدان افزود: از امروز تا ۱۳ تیرماه به صورت میانگین ۲ تا ۳ پرواز از کشور عربستان به مقصد فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان حجاج را به میهن اسلامی بازمی‌گردانند.

وی اضافه کرد: امروز ۲۶۰ نفر از حجاج استان‌های همدان و کردستان در اولین پرواز برگشت وارد فرودگاه همدان شدند.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: پروازهای حج امسال از مبدأ فرودگاه بین‌المللی شهدای همدان به سرزمین وحی با انسجام و هماهنگی مدیران استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار شد.

استاندار: حجاج در قالب ۱۴ پرواز از طریق فرودگاه همدان به میهن اسلامی باز می‌گردند

مدیر فرودگاه بین المللی همدان نیز گفت: نخستین گروه حجاج همدانی و کردستانی اعزامی به سرزمین وحی، امروز هشتم تیرماه از طریق فرودگاه همدان به وطن بازگشتند و مورد استقبال جمعی از مسوولان از جمله استاندار و نماینده مردم همدان و فامنین قرار گرفتند.

علی‌اصغر جهانگیری‌معز افزود: کار اعزام سه هزار و ۴۵٨ زائر استان‌های همدان و کردستان به سرزمین وحی از طریق فرودگاه همدان از ۶ تا ۱۱ خرداد ماه امسال انجام شد و این حجاج از امروز هشتم تیرماه به میهن اسلامی بازمی‌گردند.

وی اظهار کرد: کار بازگشت حجاج همدانی و کردستانی از طریق پرواز به فرودگاه همدان تا سیزدهم تیرماه ادمه دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون روال گذشته، اعزام زائران ۲ استان همدان و کردستان به خانه خدا از فرودگاه همدان انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha