۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85523335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ کودک میاندوآبی در زرینه رود میاندوآب غرق شدند

مهاباد- ایرنا- رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: ۲ کودک دختر و پسر در رودخانه زرینه این شهرستان غرق شدند که البته پس از نجات جهت مداوا به مرکز استان انتقال یافتند.

سامان محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی تماس‌های شهروندان با خط ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر غرق شدن ۲ کودک ۱۰ ساله پسر و سه ساله دختر در زرینه رود، بلافاصله تیم امداد آتش‌نشانی در محل حادثه حضور یافت.

وی اضافه کرد: این ۲ کودک در اثر بی احتیاطی در محدوده زیر پل عطایی میاندوآب غرق شده بودند که پس از رویت همشهریان از آب به بیرون و به بیمارستان انتقال داده شدند که حال کودک سه ساله وخیم اعلام شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب بیان کرد: غرق شدگان جهت مداوا و با توجه به احتمال زنده مانده هم اکنون به مراکز درمانی ارومیه اعزام شده اند.

محمدی افزود: امسال سه نفر به علت غرق شدگی جان خود را ازدست داده اند که با توجه به این امر از همشهریان تقاضا می‌شود از شنا کردن در کانال‌های آب و رودخانه‌ها جدا خودداری کنند

وی اظهار کرد: همه ساله با شروع فصل گرما شهروندان بسیاری در رودخانه‌های زرینه‌رود و سمینه‌رود میاندوآب اقدام به آب‌تنی، شنا یا ماهیگیری می‌کنند که حوادث بسیاری را به دنبال داشته و جان تعدادی از هموطنان را می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، سیمینه‌رود و زرینه رود به عنوان یکی از رودهای مهم آذربایجان‌غربی از کوهستان‌های سقز، بانه استان کردستان سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از شهرهای بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

میاندوآب با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha