ساوجی‌ها به چه کسی رای دادند؟

ساوه - ایرنا - مردم ساوه در هشتم تیر با حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آرای خود را به صندوق انداختند و با حضور آگاهانه هم به نامزده مورد نظر خود رای و هم بار دیگر هم صدا با سایر نقاط کشور نوای "سر زد از افق مهر خاوران" سر داده تا مهمترین رای آنان به سربلندی ایران باشد.

به گزارش ایرنا، امروز که چشم جهانیان به ایران دوخته شده دیگر برای مردم فارس، کرد، ترک، عرب و بلوچ فرقی ندارد همگی باهم یک رنگ، یک صدا و هم گام برای عزت و سربلندی ایران به میدان آمدند تا باردیگر نوای سرود دلنشین جمهوری اسلامی را با حضور پرشور خود به گوش جهانیان برسانند.

"فروغ دیده حق باوران" بار دیگر تجلی یافت وقتی مردم انتخاب کردند ایران را تنها نگذارند و به جهانیان ثابت کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی راه حق است و مردم پرورش یافته در دامن آن، حق باورانی هستند که حاضر نیستن ایمان و راه حق را با هیچ چیز دیگری معامله بکنند.

حضور با بصیریت و شعور بالای سیاسی مردم نشان داد که براستی "بهمن فر ایمان ماست"

حضور با بصیریت و شعور بالای سیاسی مردم نشان داد که براستی "بهمن فر ایمان ماست" و تا ابد پای اتفاقات شیرین این ماه در تاریخ پر افتخار انقلاب هستیم و هرگز از یاد نخواهیم برد که در سردترین فصل سال در ایران گرم ترین اتفاق تاریخ در این سرزمین رقم خورد و امروز در گرما گرم تابستان هم باز به گرمی دست انقلاب و آرمان هایش را می فشاریم.

وقتی پیرمردان و پیرزنان با عصا، واکر و ویلچر پای صندوق های رای حاضر می شوند و جوانترها نظارگر این صحنه ها هستند انگار بار دیگر "پیمامت ای امام استقلال آزادی نقش جان ماست" بر جان و دل هر ایرانی نقش می بندد.

آنان که خون دلها برای به ثمر رسیدن این انقلاب خورده اند همین مردم کوچه و بازار هستند همان های که بچه به بغل و همراه فرزندان کوچک و نونهالان به پای صندوق های رای آمده اند و آمدنشان حامل پیام مهم "شهیدان پیچیده در گوش زمان فریادتان" است.

امروز تک تک آحاد جامعه هرکسی در جایگاه خود نقشش را برای ادای دین به کشور ایفا می کند و هر قشری پیام خاص خود را دارند و در این میان اغراق نیست اگر بگویم تلاش ها و مجاهدت های اهالی رسانه برای به تصویر کشیدن حماسه حضور و شعور سیاسی مردم حامل همان پیام پایان شیرین سرود ملی یعنی "پاینده مانی و جاودان جمهوری اسلامی ایران" است.

این همدلی، هم صدای و همراهی اما یک پیام بسیار مهم دیگر نیز برای ساکن زمین دارد و آن هم چیزی نیست جز اینکه ایران در کنار تمامی امکانات، پتانسیل ها و منابع بزرگترین دارای و ثروتش مردم صبور، غیور و صلح طلبش است که همه جور و در هر شرایطی پای کشورشان هستند و این مساله موجب شده تا امروز ایران و تحولات آن یکی از موضوعات مهم در جهان باشد.

انتخاب امروز مردم برای حضور پرشور در انتخابات و انتخاب سربلندی و عزت همیشگی ایران مهم ترین پیام امروز برای همگان بود

فارغ از اینکه فردا از صندوق ها نام چه کسی بیرون خواهد آمد، انتخاب امروز مردم برای حضور پرشور در انتخابات و انتخاب سربلندی و عزت همیشگی ایران مهم ترین پیام امروز برای همگان بود و قطعا در حافظه تاریخ برای همیشه ثبت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در ۱۳۶ صندوق اخذ رای شهرستان‌های ساوه در حال برگزاری است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور کشور، امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور، سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در حال برگزاری است.

این دوره از انتخابات ۲ مدرک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه قابل قبول است و امکان رای دادن با گواهینامه خودرو، گذرنامه و گواهینامه پایان خدمت ممکن نیست.

«سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند. «علیرضا زاکانی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» دیگر داوطلبان این عرصه بودند که روز گذشته از ادامه رقابت انصراف دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha