رئیس ستاد انتخابات بوشهر: روند مشارکت در استان بوشهر مطلوب است/ آغاز موج دوم حضور مردم

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: بر اساس آمارهای موجود که به شکل برخط مشاهده می‌شود شاهد یک روند مشارکت مطلوب در استان بوشهر هستیم.

« اکبر پورات » شامگاه جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: از ساعات پایانی غروب امروز شاهد موج دوم حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رای بوده‌ایم.

وی افزود: با وجود گرمای بالای این روهای استان بوشهر ، شاهد حضور مردم از ساعت اخذ رای ( ۰۸:۰۰) تاکنون بوده ایم به گونه ای که در تمام این ساعات از مردم رای اخذ شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: تا این ساعت هیچ گونه مشکلی در حوزه های اخذ رای گزارش نشده است.

پورات یادآور شد: از غروب امروز شلوغی وسیعی از حضور مردم برای اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه گزارش شده است.

وی ادامه داد: در حوزه زیرساختی شاهد پایداری ۱۰۰ درصدی شبکه ارتباطات زیرساخت ها هستیم و قطع ارتباط دیتا تاکنون گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید

فیلم | بوشهری‌ها از انتخابات می‌گویند

ادای تکلیف انتخاباتی مادر ۹۰ ساله شهید بوشهری

پوشش خبری انتخابات توسط ۴۷۰ خبرنگار و عکاس بوشهری

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآور شد: با وجود بسترهای امن زیرساختی به خصوص شبکه فیبر نوری، اخذ رای مردم با اطمینان در حال انجام است.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۴ با تشکر از حضور ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی و تقدیر از کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در حوزههای انتخابیه سراسر کشور اعلام کرد: با عنایت به تماس‌های دریافتی مبنی بر درخواست تمدید مجدد مدت زمان اخذ رأی، با موافقت وزیر کشور اخذ رأی به مدت ۲ ساعت دیگر یعنی تا ساعت ۲۲:۰۰ (۱۰شب) در شعب اخذ رای سراسر کشور تمدید می‌گردد.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز هشتم تیرماه در ۷۹۰ شعبه ثابت و سیار در استان بوشهر آغاز شده است.

از این تعداد ۵۶۵ شعبه ثابت و ۲۲۵ شعبه سیار بوده و ۴۷۱ شعبه شهری و ۳۱۹ شعبه روستایی است.

تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز برای انتخاباتی باشکوه فراهم شده و ۲۷ هیات اجرایی برای این دوره از انتخابات در استان بوشهر تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha