۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85523432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور «پولادمردان» اصفهان پای صندوق‌های رای

۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۵
کد خبر: 85523432
حضور «پولادمردان» اصفهان پای صندوق‌های رای

اصفهان - ایرنا - کارکنان و تلاشگران جبهه صنعت در شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز همقدم با دیگر اقشار مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، کارگران، متخصصان، مدیران و تلاشگران فولاد مبارکه اصفهان پای صندوق سیار اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و به نامزد مورد نظر خود رای دادند.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه روز جمعه در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: فعالان حوزه صنعت و به خصوص فولاد مبارکه اهمیت انتخاب درست را به خاطر حوزه کاری خود به خوبی درک می‌کنند.

علیرضا کاظمی ادامه داد: صنعتگران از ظرفیت گزینش گری و انتخاب خوبی برخوردارند و بی شک از اینکه یک انتخاب درست چه شرایطی را مهیا می کند بخوبی آگاهیم.

مدیر فولادسازی و ریخته‌گری این شرکت نیز در حاشیه فرایند رای گیری تصریح کرد: دو نکته مهم در انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح است. مشارکت مردم امنیت آفرین بوده و انتخاب اصلح هم باعث حرکت کشور در مسیر درست خواهد شد.

غلامرضا کمالی با اشاره به اهمیت ریشه یابی چالش ها در مباحث گوناگون از جمله صنعت ادامه داد: فردی که اصلح و دارای برنامه است کشور را در مسیر درست هدایت و مسائل اقتصادی را به بهترین شکل حل می کند.

حضور «پولادمردان» اصفهان پای صندوق‌های رای

مسعود نصیری مدیر تولید خط نورد گرم فولاد مبارکه نیز گفت: نظر جمعی و مشارکتی همواره بهترین حالت ممکن است لذا انتخاب درست می تواند راهگشای بسیاری از مسائل باشد، همچنین از رییس جمهور آینده درخواست داریم نگاه ویژه ای به متخصصاان بومی و داخلی داشته باشد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی رییس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان اصفهان نیز گفت: کارگران و فعالان عرصه صنعت از ابتدای صبح مشارکت خوبی در انتخابات داشتند و امیدواریم این حضور منتهی به انتخاب خوبی برای کشور شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان در حال برگزاری است.

برای این دوره از انتخابات در استان بیش از چهار میلیون تعرفه توزیع و تعداد واجدان شرایط رأی دادن نیز حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha