١۴٨٨ نماینده نامزدها بر فرایند اخذ رای در اصفهان نظارت دارند

اصفهان - ایرنا - رییس ستاد انتخابات اصفهان اعلام کرد: یک هزار و ۴٨٨ نماینده نامزدهای انتخابات در شعبه‌ها و هیات اجرایی استان حضور و بر فرایند اخذ رای نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا جان نثاری شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ۵۶ هیأت اجرایی در سراسر استان اصفهان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: فرایند اجرای انتخابات حداقل یک سال زمان می‌برد در حالی که تنها ظرف مدت ٣٣ روز شرایط برگزاری انتخابات کنونی را در منطقه فراهم کردیم.

رییس ستاد انتخابات اصفهان با بیان اینکه پوشش مخابراتی در انتخابات جاری در استان ٩٩.٨ درصد است، تصریح کرد: تا پایان ساعت تمدید شده، پوشش مخابراتی باید مدیریت شود و آمادگی صددرصدی وجود داشته باشد.

جان نثاری تاکید کرد: دشمنان منتظر اختلال در انتخابات هستند لذا مردم نیز باید از این فرصت استفاده و از حق خود استفاده کنند، زیرا تعیین سرنوشت کشور، بر عهده مردم گذاشته شده است.

وی ادامه داد: گروه‌های نظارتی، سایبری و امنیتی مرتبط با انتخابات بسیار هوشمند و هوشیار عمل کنند زیرا هرچه به پایان رأی‌گیری نزدیک می‌شویم طمع دشمن برای خدشه وارد کردن به انتخابات بیشتر خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: آزادترین انتخابات در دنیا در ایران برگزار می‌شود و در این میان وظیفه رسانه‌ها پوشش کامل این امر بسیار مهم است.

جان نثاری اضافه کرد: فرایند برخط انتخابات باید تا آخرین لحظه با دقت فراوان دنبال شود و باید توجه کنیم که تا نفر آخر حاضر در حوزه، رای خود را به صندوق بیندازد.

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی تلاش شبانه‌روزی داشتند و تاکنون شکایتی در فرایند انتخابات دریافت نکرده‌ایم.

جان نثاری همچنین با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت الله رئیسی تصریح کرد: این شهید بزرگوار و والامقام در ۳۳ ماه خدمت خود آنچنان الگویی از خود نشان داد که در تاریخ انقلاب ماندگار شد

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور ندر استان اصفهان در حال برگزاری است.

برای این دوره از انتخابات در استان بیش از چهار میلیون تعرفه توزیع و تعداد واجدان شرایط رأی دادن نیز حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha