حماسه حضور در خط خدمت/پایان رقابت

تبریز - ایرنا - زمان قانونی برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رو به اتمام است و مردم کشورمان با حضور پرشور در شعب رای گیری حماسه ای دیگر در دفتر زرین انقلاب ثبت کردند.

به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان شرقی امروز هشتم تیر ماه از ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور در پای صندوق های رای حاضر شدند تا ضمن مشارکت در سرنوشت کشور، بذر ناامیدی در دل دشمنان بکارند.

دشمنان نظام و انقلاب با بهره گرفتن از شیوه های مختلف و هجمه های رسانه ای درصدد کاهش حضور مردم کشورمان در صحنه های انتخابات هستند اما مردم هوشیار و ولایتمدارمان با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و درک حساسیت این انتخابات مشارکت قابل توجهی در انتخابات داشتند تا همراهی خود را نظام و انقلاب به رخ جهانیان بکشند.

قدرت بازدارندگی ایران ناشی از حضور مردمی است

به گفته فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران ، قدرت بازدارندگی ایران در عرصه های مختلف به خصوص حوزه های دفاعی ناشی از حضور مردمی است.

امیرسرتیپ عباس عظیمی روز جمعه پس از حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، افزود: امروز چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای است و بر همین اساس بر تک تک واجدین شرایط لازم است با حضور گسترده و مشارکت بالا ولایتمداری و پایبندی خود به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

وی یکی از عوامل اصلی و مهم اقتدار و بازدارندگی جمهوری اسلامی را حضور پرشور مردم در انتخابات عنوان و اظهار کرد: شخصیت و هویت متعالی ایران اسلامی در جهان امروز حاصل حضور مردم در صحنه های مختلف و پشتیبانی از جمهوری اسلامی است.

امیر عظیمی مردم سالاری دینی را دستاورد بزرگ و اصلی انقلاب اسلامی در عرصه ملی و بین المللی دانست.

مردم ما دشمنان را مایوس کردند

همچنان که فرمانده سپاه عاشورا هم پیش بینی کرده بود مردم ایران اسلامی و آذربایجان شرقی با درک درست شرایط کشور، حماسه ای دیگر آفریدند و در امتداد بدرقه میلیونی شهدای خدمت، دشمنان را مایوس کردند.

سردار اصغر عباسقلی زاده روز جمعه هنگام انداختن رای خود به صندوق و در جمع خبرنگاران، افزود: امروز یکی از روزهای مهم تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران است که امیدواریم آحاد مردم با حضور فعال و انتخاب فرد اصلح سرنوشت انقلاب و کشور را به نحو احسن تعیین کنند.

وی امنیت را بزرگترین نعمت الهی برای ایران اسلامی خواند و با بیان اینکه این امنیت در سایه خون شهدای دفاع مقدس حاصل شده است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، یادآور شد: جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته با تکیه بر رای و نظر مردم اداره شده است و این مسیر همچنان با قوت و قدرت ادامه دارد.

عباسقلی زاده حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را موجب عزت و اقتدار نظام خواند و ادامه داد: خداوند را شاکریم که انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه رهبر معظم به درایت و شجاعت تمام مدیریت می‌شود و با حضور مردم سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی تعیین می‌شود.

وی حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب را یکی از ویژگی های مهم ایران اسلامی بیان کرد و با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اتکا به آرای مردم را اصل اساسی خود می داند، اظهار کرد: حضور فعالانه مردم در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است.

حضور حداکثری تیری بر قلب دشمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رای، گفت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه ای روشن از باورهای دینی و اعتقادی و عشق مردم به جمهوری اسلامی دانست و افزود: برگزاری انتخابات پرشور و گسترده می تواند منجر به قدرت روز افزون ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی شود.

وی حضور در پای صندوق های رای را ادامه راه شهدا به خصوص شهدای خدمت تفسیر کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش امروز مردم مدیون خون های مطهر شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، سلامت و امنیت و خدمت است و اگر آنها نبودند آرامش روانی و احساس امنیت کنونی حاصل نمی شد.

وی ارزش و اهمیت حضور مردم در صحنه های تصمیم گیری را بسیار مهم خواند و یادآور شد: اگر مردم پای کار حکومت نباشند و در صحنه‌های حساس انتخاب صحیح نداشته باشند، کشور دچار خسران می شود که شاید جبران آن سال های متمادی به طول انجامد.

حضور پررنگ مردم در پای صندوق های رای پشتوانه نظام است

مدیرکل حوزه استانداری آذربایجان شرقی هم گفت: حضور حداکثری و پررنگ مردم در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری، پشتوانه محکمی برای قوه مجریه در سیاست‌های خارجی است.

به گزارش ایرنا، عزیز جوانپور پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد امام حسین(ع) لاله تبریز، اظهار کرد: هر نظامی در دنیا برای استحکام و دوام نیاز به حضور مردم دارد به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر مردم سالاری بوده و حضور مردم تعیین کننده است.

وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، نشاندهنده تاثیرگذاری و ایفای نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بوده و همواره حضور مردم نقش اساسی در عرصه‌های سیاسی داشته است.

وی ادامه داد: رکن اصلی نظام ما، مردم سالاری بوده که تبلور آن در انتخابات است.

جوانپور گفت: انتخابات ریاست جمهوری اهمیت بسیار بالایی دارد و مردم با حساسیت و دقت بیشتری پای صندوق حضور می‌یابند و در سرنوشت خود تاثیرگذار باشند.

به گزارش ایرنا، با انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی، به ترتیب حروف الفبا آقایان «مسعود پزشکیان»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی» و «محمد باقر قالیباف» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha