۹ تیر ۱۴۰۳، ۰:۲۸
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85523543
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پایان رای‌گیری انتخابات چهاردهم و آغاز شمارش آرا در گلستان

گرگان- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: با اعلام رسمی پایان زمان رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۲۴ از سوی وزارت کشور، کار شمارش آرا در هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر بامداد شنبه اظهار کرد: براساس مجوز وزارت کشور رای گیری تا ساعت ۲۴ تمدید شد بر همین اساس تا ساعت یادشده در شعبه‌ها باز بود و اگر افرادی بیرون از شعب حضور داشته باشند به داخل شعبه هدایت و تا آخرین نفر رای گیری می شود.

وی بیان کرد: یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۵ گلستانی واجد شرایط رای دادن در این انتخابات بودند که از این ۹ هزار و ۶۴۳ نفر برای اولین بار اثرگذاری در تعیین سرنوشت کشور را با شرکت در انتخابات تجربه کردند.

به گفته رییس ستاد انتخابات گلستان هزار و ۵۱۵ صندوق، آرای هم استانی‌ها را جمع‌آوری کردند که از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار بود.

۶ هزار ناظر باتجربه و آموزش‌دیده هم در شعب اخذ رأی گلستان بر فرایند انتخابات نظارت کردند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور (جمعه) هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار ‌شد.

با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha