مدرس فدراسیون: داوران فوتبال، آمادگی‌ بدنی و دانش خود را ارتقا دهند +فیلم

یزد- ایرنا- مدرس فدراسیون فوتبال گفت: داوران برای موفقیت در قضاوت مسابقات مختلف باید به صورت مستمر، آمادگی بدنی و دانش خود را افزایش دهند.

به گزارش ایرنا، " سعید علی نژادیان " روز شنبه در آیین اختتامیه کلاس داوری فوتبال یزد افزود: داوران باید با تمرین و همچنین حضور در دوره‌های دانش افزایی برای موفقیت خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه داوران فوتبال یزد دارای ظرفیت‌های خوبی در قضاوت مسابقات هستند ادامه داد: برگزاری دوره‌های دانش افزایی و ارتقاء جزو رویکرد فدراسیون است.

داور بین‌المللی فوتبال گفت: زمینه برای حضور داوران در قضاوت مسابقات معتبر در کشور فراهم است و باید جامعه هدف با ارتقای آمادگی بدنی و دانش خود زمینه ساز آن باشند.

علی نژادیان بیان کرد: هیات فوتبال یزد در یکسال اخیر دوره‌های آموزشی خوبی برای داوران و مربیان برگزار کرده و نقش آموزش یک نقش اصلی در رسیدن به هدف است.

همچنین " سید حسن حسینی " رییس هیات فوتبال یزد گفت: این هیات در کنار برگزاری مسابقات به آموزش به عنوان یک اولویت عنایت خاص دارد.

وی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقاء برای داوران و مربیان فوتبال در شهرستان با همکاری هیات استان و اداره ورزش و جوانان ادامه دارد.

کلاس داوری فوتبال با حضور ۱۵ نفر به مدت سه روز در شهرستان یزد برگزار شد و این استان ۱۵۰ داور فوتبال دارد که از این تعداد ۳۵ نفر به صورت فعال در قضاوت لیگ‌های کشور حضور دارند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۵۵ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و در حال حاضر اعضای ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha