ژنرال رژیم اسرائیل: فشار نظامی در رفح هم به بازگشت اسرا منجر نشد

تهران - ایرنا- یک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به بی‌ثمر بودن حمله نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه اذعان کرد که اهرم فشار نظامی خواسته‌های این رژیم برای دستیابی به توافق جهت مبادله اسیران محقق نکرده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «یسرائیل زیف» رئیس پیشین بخش عملیات ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به بازگشت رزمندگان مقاومت به مناطق مختلف نوار غزه به محض خروج نظامیان این رژیم از آنجا و سازماندهی دوباره خود برای ادامه نبرد با اشغالگران در این مناطق گفت: هرگونه پیروزی بزرگ و یکسره کردن نبرد وجود ندارد و شهر رفح نیز به لیست مناطقی مانند خان‌یونس و الشجاعیه شهر غزه افزوده خواهد شد؛ مناطقی که ارتش اسرائیل مجبور خواهد شد بار دیگر به آن‌جا بازگردد.

وی تاکید کرد: ما بر این باور بودیم که رفح به عنوان اهرم فشار نظامی منجر به توافق تبادل اسرا خواهد شد اما از این اهرم هم استفاده کردیم و طی یک تا دو هفته دیگر نیز عملیات در آنجا به پایان می‌رسد اما می‌بینیم که این اهرم فشار نظامی منجر به توافق تبادل‌اسرا نشده است.

این مقام نظامی صهیونیست افزود: بنابراین، تمام فشار نظامی که برای آن برنامه‌ریزی کردیم و معتقد بودیم که منجر به توافق می‌شود، حداقل تا این لحظه منجر به این امر نشده است.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha