۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85523835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده ۱۲ نانوایی متخلف در قزوین به تعزیرات ارسال شد

قزوین - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از تشکیل و ارسال ۱۲ فقره پرونده تخلف نانوایی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

جمشید خدایاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در ۲۴ ساعت گذشته با سرکشی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در استان قزوین به ویژه نانوایی‌ها، موفق به شناسایی ۱۲ واحد صنفی متخلف شدند.

وی تصریح کرد: واحدهای متخلف به دلیل تعطیلی خودسرانه، کم فروشی، رعایت نکردن ساعت کاری، گرانفروشی و کنجد پاشی بر روی نان با تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گفته خدایاری، بیش از ۵۰ درصد تخلفات در حوزه عرضه کالاهای اساسی متعلق به واحدهای نانوایی است که در این راستا نظارت‌های ویژه‌ای را لحاظ کردیم.

این مسوول ادامه داد: بازرسان جهاد کشاورزی با همکاری بسیج اصناف و تعزیرات در قالب تیم‌های مشترک در ۲ نوبت صبح و ظهر به بازار و مراکز عرضه اعزام شده و از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند.

خدایاری یادآور شد: شهروندان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در حوزه نانوایی‌ها، به محض رویت تخلف آن را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha