۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85534452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۲ واحد صنفی در قزوین برای گرانفروشی به تعزیرات معرفی شدند

قزوین - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از معرفی ۷۲ واحد صنفی متخلف در حوزه گرانفروشی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

جمشید خدایاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازرسی در ۲۰۵ واحد صنفی در حوزه عرضه کالاهای اساسی توانستند با مداخله به موقع از تخلفات صنفی جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: ۲۸ واحد نانوایی، ۱۵ واحد خواروبار فروشی، هشت واحد عرضه گوشت مرغ، یک واحد قصابی، ۱۵ واحد میوه فروشی و پنج واحد لبنیات در این بازدیدها به علت گران فروشی و در برخی موارد عدم درج قیمت و تداخل صنفی شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری به حضور شبانه روزی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازار اشاره کرد و گفت: هشت بازرسی در قابل دو تیم گشت و بازرسی صبح و عصر برای سرکشی از صنوف به بازار اعزام می‌شود که در این میان از ظرفیت تعزیرات و بسیج اصناف نیز استفاده می‌شود.

به گفته این مسوول، در این بازرسی‌ها همچنین ۱۴ عدد قوطی ۵۰۰ گرمی حاوی مواد مصرفی برای قنادی به شکل قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحدهای صنفی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha