سریع‌ترین شناگر ایران: امیدوارم برای اولین بار رکورد زیر ۵۰ ثانیه را ثبت کنم

تهران- ایرنا- سریع ترین شناگر ایران گفت: امیدوارم در المپیک برای اولین بار بتوانم صد متر را زیر ۵۰ ثانیه شنا کنم که به نظرم این خیلی اتفاق بزرگی است. 

سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص اعزام به مسابقات المپیک اظهار داشت: در مسابقات ایتالیا نتوانستیم کسب سهمیه کنیم. رکوردها نسبت به ادوار گذشته خیلی سخت‌تر شده بود. بعد از برگشت نیز تمریناتم را از سر گرفتم و اگر المپیک نروم هم تمرینات را رها نمی‌کنم زیرا در صورت عدم اعزام نیز مسابقات زیادی خواهم داشت که باید در آن‌ها رکوردشکنی کنم.

وی با اشاره به عدم نتیجه‌گیری در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: بعضی وقت‌ها این اتفاقات می‌افتد. عملکرد ورزشکار نیز بالا و پایین دارد. ۲ ماه پیش توانستم ۲۴ صدم بهتر از رکوردم شنا کنم و شرایط به نتیجه خیلی بستگی دارد. استخر محل مسابقه رو باز بود و گرمای هوا خیلی روی عملکرد ما تاثیر داشت البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی نمی‌شود همیشه بهترین خودمان باشیم و رکورد خودمان را بشکنیم.

سریع‌ترین شناگر ایران افزود: امیدوارم برای اولین بار بتوانم صد متر را زیر ۵۰ ثانیه شنا کنم که به نظرم این خیلی اتفاق بزرگی است.

عبدلی درمورد آمادگی خود برای کسب سهمیه المپیک گفت: المپیک قابل مقایسه با هیچ مسابقه دیگری نیست ولی سعی می‌کنم از نظر ذهنی آماده باشم. در مسابقات زیادی شرکت کردم و همه تلاشم بر این است با آماده‌ترین وضعیت ذهنی شرکت کنم و هیچ استرسی نداشته باشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha