شناگران حرفه‌ای زیر آب به چه چیزی فکر می‌کنند؟ + فیلم

تهران- ایرنا- ذهن شناگران حرفه‌ای در حین تمرین و رقابت کاملا باید روی تکنیک‌ها و حرکات ریز و درشت بدن متمرکز باشد و ملی‌پوش و سرمربی تیم ملی شنای کشورمان صحبت‌های جالبی دراین‌باره دارند.

به گزارش صبح پنجشنبه ایرنا، رشته شنا ورزشی است که در سطح همگانی بسیار مورد اقبال عمومی قرار گرفته است. در استخرهای گوناگون کشور افرادی زیادی حضور دارند که اکثرا برای تفریح، تن به آب می‌زنند ولی در بخش حرفه‌ای این ورزش نفرات کمتری دیده می‌شوند.

تمرین شنا و تکرار رفت و برگشت‌های زیر آب برای برخی افراد تکراری و این شرایط محیطی باعث می‌شود که در ذهن موضوعات متفاوتی تصویرسازی شود. برای خیلی‌ها تجربه شده است که بعضی اوقات در حین شنا و تکرار تمرینات آن موسیقی‌های مورد علاقه در ذهن تکرار شود و یا تفکر در خصوص مشکلات زندگی، همه تمرکز شخص را به خود اختصاص دهد.

ورزشکاران حرفه‌ای این رشته در هر لحظه از شنای خودشان، باید روی تک‌تک حرکات بدن تمرکز داشته باشند تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. شاید کوچک‌ترین تغییر در هر حرکت دست و پا، تغییر چشم‌گیری در نتیجه ایجاد کند.

پاسخ این سوال که شناگران حرفه‌ای زیر آب به چیزهایی فکر می‌کنند را در این ویدئو می‌توانید از زبان مهرشاد افقری، ملی‌پوش ایران و گامر دیلانچیان، سرمربی تیم ملی بشنوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha