رسیدگی به ۱۰۴ هزار درخواست مردم مازندران در سفر استانی رئیس جمهور شهید

ساری- ایرنا- استاندار مازندران با اشاره به سفر ۲ روزه رئیس جمهور شهید به دیار علویان در اواخر اردیبهشت سال جاری، گفت: ۱۰۴ هزار درخواست مردم مازندران از شهید آیت الله رئیسی در دور دوم سفر استانی در دست پیگیری است.

یوسف نوری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که، تیم های نهاد ریاست جمهوری در آن سفر، ۲۲ هزار و ۱۵۱ تماس مردمی را پاسخ دادند، ۲۳ هزار و ۷۴۱ درخواست در سامانه اینترنتی ۱۱۱ ثبت شده و تعداد ۵۸ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی تحویل شد، افزود: در مجموع تعداد ۱۰۴ هزار درخواست مردم مازندران از رئیس جمهور شهید در دست اجرا است.

وی ادامه داد: سفر ۲ روزه شهید آیت الله رئیسی به همراه معاونان و وزرا در اردیبشهت امسال به مازندران برای شناسایی، رصد و گره گشایی مشکلات این استان شمالی کشور بوده است.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم مازندران از رئیس جمهور شهید در مصلای مرکز استان در بدو ورود به مازندران، ادامه داد: بازدید از کارخانه چوب و کاغذ در نخستین بازدید و واحدهایی که احیا شده نشان می دهد چقدر در منطقه کار شد و همچنین احیا شدن ۳۹۵ بنگاه و کارخانه تولیدی راکد به چرخه تولید اقدام بزرگی است که در دولت مردمی سیزدهم اتفاق افتاد.

رسیدگی به ۱۰۴ هزار درخواست مردم مازندران در سفر استانی رئیس جمهور شهید

استاندار مازندران با اشاره به اینکه با حمایت دولت گام دوم کارخانه چوب و کاغذ در راستای توسعه با استقرار فناوری نوین عملیاتی می شود، تصریح کرد: بازدید از طرح های اشتغال و توسعه ای در روستای خرماکلا نماد از اقتصاد روستایی، مهاجرت معکوس روستائیان از شهر به زادگاه شان، افزایش جمعیت، تحرک روستایی و صادرات در دل روستا است که چندین حوزه دیگر را هم به تحرک وادار کرد.

نوری تصریح کرد: در روستای خرماکلا با توسعه اشتغال و تولید صادات شده و ارز وارد منطقه می شود هرچند دولت سیزدهم هم بر مسئله روستامحوری بسیار تلاش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha