۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85524662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ جزء قرآن کریم در قزوین کتابت شد

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبر: 85524662
۱۲ جزء قرآن کریم در قزوین کتابت شد

قزوین - ایرنا - مسوول انجمن قرآن و نهج البلاغه قزوین گفت: ۱۲ جزء قرآن کریم به همت هنرمندان و خوشنویسان این استان کتابت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین سلیمانی الموتی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برای تشکیل انجمن‌های قرآن و نهج ابلاغه در استان قزوین اظهار کرد: ظرفیت‌ فعالیت‌های قرآن و نهج البلاغه در استان قزوین بالا بوده و در نظر داریم که با تشکیل انجمن‌های شهرستانی این تجارب را به تمام نقاط استان تسری دهیم.

وی با بیان اینکه انجمن قرآن در استان قزوین ۲۵ سال سابقه فعالیت دارد، ادامه داد: بر اساس مصوبه انجمن قرار شد تا شعبه‌هایی به همین منظور در شهرستان‌های تاکستان، البرز، آبیک و آوج تشکیل شود.

سلیمانی الموتی بر تمرکززدایی فعالیت‌های قرآنی در استان تاکید کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف ترویج کلام قرآن در نقاط مختلف استان قزوین از مهم ترین برنامه‌های انجمن قرآن و نهج البلاغه محسوب می‌شود.

این مسوول ادامه داد: به همت انجمن قرآن و نهج البلاغه و ظرفیت‌های موجود تاکنون ۱۲ نمایشگاه قرآنی در مرکز استان برگزار شده است.

مسوول انجمن قرآن و نهج البلاغه قزوین خاطرنشان کرد: از پیگیری و حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین نیز صمیمانه تقدیر و تشکر دارم که در این یکسال گذشته برای تقویت فعالیت‌های قرآنی در استان اقدامات متعددی را انجام دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha