۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85524730
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۲۵ قلم کارتخوان قاچاق در شهرک امیریه شهریار

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با آغاز تحقیقات ماموران پلیس از محل فعالیت افراد سودجود در امیریه شهریار ، ۲۲۵ قلم کارتخوان قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ"داریوش صادقی فرد" روز یکشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب در شهرک"امیریه" شهریار، اقدام به قاچاق تجهیزات الکترونیکی می کنند بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

کشف ۲۲۵ قلم کارتخوان قاچاق در شهرک امیریه شهریار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با آغاز تحقیقات ماموران پلیس امنیت اقتصادی و شناسائی محل فعالیت افراد سودجود در امیریه، با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از محل ۲۲۵ قلم کارتخوان قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف شد.

دستگیری سارقان چسب های برق در شهرستان قدس

سرهنگ"سید نظام موسوی" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس و تشریح این خبر گفت: درپی وصول گزارشی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت چسب های برق با برچسب خارجی از انبار یک شرکت تولیدی در شهرقدس، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی به محل اعزام شده و موضوع را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس افزود: در تحقیقات اولیه پلیس، اطلاعاتی از دست داشتن ۲ نفر در این سرقت بدست آمد و در عملیات غافلگیرانه، هر ۲ سارق حین فروش اموال مسروقه به مغازه های الکتریکی و فروشندگان مصالح ساختمانی دستگیر شده و به کلانتری ۱۱ مرکزی انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۶۸ کارتن حاوی چسب های برق مسروقه از سارقان دستگیر شده افزود : کارشناسان ارزش ریالی اقلام سرقتی را بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۱۳۵ طاقه پارچه قاچاق در"قلعه میر"بهارستان

سرهنگ"فضل اله سواری پور" با اشاره به اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در شهرستان بهارستان، اظهارداشت: ماموران گشت پلیس آگاهی حین کنترل محورهای مواصلاتی در منطقه"قلعه میر" بهارستان به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.

کشف ۲۲۵ قلم کارتخوان قاچاق در شهرک امیریه شهریار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۴۵ گونی سه عددی طاقه پارچه قاچاق به تعداد ۱۳۵ طاقه پارچه خارجی ساخت کشور چین به ارزش شش میلیارد ریال کشف شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر با ۱۱ فقره سرقت در "شهریار"

کشف ۲۲۵ قلم کارتخوان قاچاق در شهرک امیریه شهریار

سرهنگ"پیمان فتاحی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در ادامه افزود: مأموران کلانتری ۱۴ شاهدشهر با انجام اقدامات پلیسی، بررسی سوابق مجرمان و گشت زنی هدفمند در سطح منطقه موفق به دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم سابقه دار در بازجوئی های پلیس به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha