۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴
کد خبر: 85524791
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین اراضی مورد نیاز ۲۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان مرکزی

ساوه - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: هم اکنون مجوز تامین اراضی ۲۵ هزار واحد در شهرهای این استان برای اجرای طرح نهضت از کارگروه و شورای برنامه ریزی استان در حال اخذ است.

مجید تاجی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای این تعداد واحد نهضت ملی مسکن یک هزار و ۳۵۹ هکتار اراضی به محدوده شهرهای استان اضافه می شود تا طرح های این نهضت در بخش های مختلف به ویژه جوانی جمعیت و اقدام ملی مسکن در آنها اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه در جریان دوره های ثبت نام نهضت ملی مسکن در این استان ۱۶۰ هزار و ۵۷۹ متقاضی نام نویسی کرده اند افزود: تاکنون از این تعداد ۵۳ هزار و ۳۳۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده اند و راه و شهرسازی با اخذ مجوز از شورای برنامه ریزی برای ۵۴ هزار و ۴۳۱ واحد تامین زمین کرده اند.

به گفته تاجی، ۲۴ هزار و ۱۵۸ واحد نهضت ملی مسکن به مرحله تخصیص پروژه رسیده و پروانه ساختمانی ۲۱ هزار و ۳۱۷ واحد از واحدها صادر شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه تامین مسکن در قالب طرح جوانی جمعیت از دیگر بخش های نهضت ملی مسکن است یادآور شد: اجرای هشت هزار و ۹۸۶ واحد از محل این بخش در دستور کار راه و شهرسازی استان مرکزی قرار گرفته است.

هم اکنون ۳۶۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی استان مرکزی ساوه افتتاح شده و بقیه طرح ها نیز در دست اقدام و تکمیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha