۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85524798
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

انتقال بیش از یک میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی بهار امسال در منطقه شمال‌شرق

شاهرود - ایرنا - معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: افزون بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی طی سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ از سوی این شرکت در منطقه شمال‌شرق انتقال یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ابراهیمی روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار کرد: بیش از ۵۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر از فرآورده‌های انتقالی مربوط به بنزین معمولی و بیش از هشت میلیون لیتر مربوط به بنزین پاک(یورو چهار) بود.

وی با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی حدود ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید نیز انتقال یافت، ابراز کرد: سهم نفت گاز (گازوییل) پاک(یورو چهار) از کل فرآورده‌های انتقال یافته در بهار امسال حدود ۷۵۱ میلیون لیتر و نفت گاز معمولی ۴۰۱ میلیون لیتر است.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیون لیتر نفت جت هم در این مدت توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال داده شد.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق به اهمیت سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی عملکرد این منطقه اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۷۰ میلیون لیتر نفت گاز به سه نیروگاه حوزه عملکرد این منطقه ارسال شد که سهم نیروگاه خیام نیشابور ۴۰ میلیون لیتر، نیروگاه شهید باکری سمنان ۱۶ و پنج دهم میلیون لیتر و نیروگاه شهید بسطامی شاهرود ۱۳ و پنج دهم میلیون لیتر بود.

به گزارش ایرنا، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت‌رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، بخش از گلستان و سمنان را بر عهده ‌دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha