۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85524927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه دارالقرآن سنندج ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سنندج- ایرنا- در جریان بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان از پروژه نیمه تمام دارالقرآن سنندج اعلام شد: این پروژه ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان روز یکشنبه به همراه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، شهردار سنندج و جمع دیگری از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط، از پروژه دارالقرآن سنندج بازدید کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در این بازدید با اشاره به اینکه پروژه دارالقرآن سنندج از پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان کردستان در سال ۱۳۸۸ است، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال به ارزش روز احداث شده است.

پروژه دارالقرآن سنندج ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

اکبر محمدی اضافه با بیان اینکه این پروژه اکنون بیش از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در هفته دولت به بهره برداری می رسد، افزود: این دارالقرآن می‌تواند مکانی جامع برای انجام فعالیت‌های قرآنی استان باشد و با تکمیل آن می‌توان مسابقات و همایش های قرآنی و مذهبی را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به کردستان سفر کردند و به مدت هشت روز از ۲۲ تا ۳۰ همان ماه در استان اقامت داشتند و در این سفر اقشار مختلف مردم، روحانیون، نخبگان، اساتید دانشگاهی و دیگر اقشار جامعه با معظم له دیدار کردند.

۲۲اردیبهشت سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان به ۲۲ گولان مشهور است؛ در تقویم کُردی گولان مصادف با ماه اردیبهشت بوده و به معنای ماه گل‌ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha