۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85525335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان زنجان: هزینه کرد در ورزش به کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر می شود

زنجان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب زنجان توجه به ورزش را امری مهم عنوان کرد و گفت: هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه گذاری است و می تواند در کاهش آسیب ها موثر باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهروز عباسی روز یکشنبه در دیدار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان توجه به ورزش همگانی را خواستار شد و افزود: با گسترش ورزش همگانی و ترویج پیاده روی خانوادگی می توان زمینه سلامت افراد بیشتری را مهیا کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت ورزش استان در این نشست گفت: در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی برای ورزش استان رقم خورد و حمایت هایی خوبی از قهرمانان صورت گرفت به طوری که ۲۴ نفر از ورزشکاران به مسابقات آسیایی اعزام شدند و هشت مدال رنگارنگ کسب کردند و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزار در آمد و برای کشور افتخارآفرین شدند.

جواد بازرگان افزود: همچنین توانستیم با برنامه ریزی مناسب و مدون میزبان بسیاری از اردوهای تیم های ملی در زنجان و سایر شهرستانهای استان شویم و امسال نیز رویداد مهمی مثل مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در زنجان برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش جوانان نیز اقدامات خوبی در زمینه تسهیل ازدواج و حمایت از کارآفرینی جوانان و طرح‌های قابل اجرای سازمان های مردم نهاد جوانان انجام شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این استان در حوزه تخصصی ازدواج با داشتن ۱۸ مرکز تخصصی مشاوره و ازدواج و ارائه مشاوره های رایگان به جوانان، گام‌های موثری در راستای ترویج ازدواج آسان و آگاهانه و به هنگام در استان برداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha