نماینده مجلس: دولت تدبیر وامید بیشترین خسارت رابه کشور زد/مردم روز جمعه دشمن را نابود کنند

شهرری- ایرنا- نماینده مردم تهران،ری،شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخ به خوبی نشان می دهد دولت تدبیر و امید بسیار ضعیف کار کرده و بیشترین خسارت را به کشور زده است.

بیژن نوباوه وطن در حاشیه نشست مشترک ستادهای انتخاباتی جلیلی و قالیباف در شهرستان ری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی با وجود تحریم ها و فشارها در ۳سال دوران کاری خود موفق عمل کرد.

وی افزود: شاهد یک نوع تقابل فکری هستیم بیش از آنکه در کشورهای جهان جریان رقابتی شکل می گیرد. امروز جریانی خلاف جبهه انقلاب با الفاظ تهاجمی علیه مردم ایران و معلوم الحال است، شکل گرفته است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: این عده سالها با روحیات آمریکایی در غرب زندگی کردند و ما می دانیم که اینها بازندگان واقعی هستند که با تفکرات غربی علیه مردم ما ایستادند و مردم این ها را می دانند و لازم نیست دوران آقای روحانی را به مردم گوشزد کنیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت های یازدهم و دوازدهم در برجام بدعمل کردند و ۱۰ تن اورانیوم ما را تحویل دادند و چیزی به جای آن دریافت نکردند.

وی بیان داشت: امروز باید مطالبه گر برجام باشیم زیرا هزینه آنرا دادیم ولی آنها هزینه ندادند. دولت روحانی طی ۷ سال قریب به ۳۵ میلیارد دلار پول چاپ کردند و در بازار وارد کردند بدون پشتوانه و با آن اقلامی تهیه شد که در داخل موجود بود و با توجه به حجم پولی تورم نیز در کشور رشد پیدا کرد و متاسفانه فکر می کنند این موضوعات از خاطره مردم دور شده است.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: امروز جبهه انقلاب با همه توان وارد میدان شد و ۳سال از بهترین روزهای خود را با وجود تحریم ها گذراند و یکی از خادمان خودش(آیت الله رییسی) با همه فشارها موفق عمل کرد. امروز مردم موفقیت های شهید جمهور را می بینند و نه محکمی به دولت اصلاحات خواهند گفت.

وی در پایان با اشاره به رشد شعور فکری و سیاسی مردم ایران یادآورشد: شعور و تفکر سیاسی مردم ایران بالاست و عقلانی به مسائل نگاه می کنند و در همین راستا به جبهه انقلاب روی می آورند و به سعید جلیلی رای خواهند داد زیرا سابقه وی روشن و مشخص است یک فرد با برنامه در راستای تعالی و رشد کشور و مسائل سیاسی و بین الملل می باشد. طرف مقابل با شایعه پراکنی برای جلوگیری از تداوم مسیر عزت تلاش می کند.

نوباوه وطن در پایان از مردم خواست تا به شایعات گوش ندهند و همچنین در ادامه عنوان کرد: مردم به شایعات و لجن پراکنی ها گوش ندهند و انتخابی خوب برای پیشبرد اهداف تعالی بخش و رشد اقتصادی کشور داشته باشند و من به عنوان فردی که شما به او اعتماد کردید و رای دادید می خواهم تا ضمن حضور پای صندوق های رای به تداوم مسیر شهید جمهور رای دهید.

نماینده مجلس: دولت تدبیر وامید بیشترین خسارت رابه کشور زد/مردم روز جمعه دشمن را نابود کنند

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha