۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84776002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: اندیشه‌های امام خمینی(ره) عامل اصلی هراس استکبار است

همدان- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) عامل اصلی هراس دشمنان از انقلاب اسلامی است چراکه فرهنگ ایثار و شهادت در مکتب آن بزرگمرد رشد و گسترش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "بیژن نوباوه‌وطن" روز پنج‌شنبه در یادواره ۷۶ شهید کارمند و ۲۲ شهید اصناف شهرستان ملایر اظهار داشت: کسی جرات اهانت به باور و تفکر امام راحل را ندارد چراکه همه امام خمینی(ره) را به عنوان یک مرد بزرگ می‌شناسند.

وی با بیان اینکه مردم با یاد و نام امام خمینی(ره) زندگی و ادامه حیات می‌دهند، افزود: امام راحل جنگیدن و مبارزه را در قالب ایدئولوژی به ما یاد داد و شهدا در این مکتب تربیت شدند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا در راه انقلاب و آرمان امام راحل جان خود را فدا کردند و تمام تلاش دنیای استکبار امروز این است که این اندیشه و آرمان را از ملت ایران بگیرد و جلوی آن بایستد.

نوباوه‌وطن با بیان اینکه اندیشه ملت ایران آینده و اهداف نهایی استکبار را به خطر انداخته است، ادامه داد: مشکلات اقتصادی و از این دست مشکلات نمی‌تواند ما را زمین بزند.

وی بر لزوم تحقق جهاد تبیین طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تاکید و تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند ارزشی که ما را مصون نگه داشته، نسخ کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در مورد موقعیت انقلاب اسلامی و شرایط کنونی، گفت: یک روز رهبر معظم انقلاب آتش به اختیار را مطرح کردند و امروز بر جهاد تبیین تاکید می‌کنند.

نماینده مجلس: اندیشه‌های امام خمینی(ره) عامل اصلی هراس استکبار است

نوباوه‌وطن با بیان اینکه اگر در تمامی برنامه‌ها به اندازه مسائل فرهنگی، علوّ فرهنگی داشته باشیم در همه مسائل موفق عمل خواهیم کرد، افزود: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مسائل فرهنگی امروز مهم‌تر و برجسته‌تر از سایر مسائل است.

وی تاکید کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب در حدود ۸۰ سالگی در مقابل بزرگترین قدرت‌های دنیا با دست خالی ایستاد و برای در اختیار قرار گرفتن منابع ایران، همه دسیسه های دشمن را بر هم زد.

نماینده مردم تهران در خانه ملت گفت: روسیه به دنبال این است که راه دور زدن تحریم‌ها را از ما یاد بگیرد، این نشانه قدرت ایران است و باید بداند که تمامی این اقدامات متکی به ایمان مردم است.

به گفته‌ نوباوه‌وطن، تئوری دشمنان این است که از ایران، کشوری ویران بسازند اما باید بدانند که تفکر امام زمان(عج) و آخرالزمانی ما قوی‌تر از هر تفکری است.

وی نقدینگی و خلق پول را بزرگترین دشمن اقتصاد دانست و گفت: امسال با طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، چهار میلیون تُن در مصرف گندم صرفه‌جویی خواهد شد و قیمت کاذب از بین می‌رود.

نماینده مجلس: اندیشه‌های امام خمینی(ره) عامل اصلی هراس استکبار است

شهدا قهرمانان اصلی ما هستند

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز دراین نشست با بیان اینکه شهیدان کارمند و اصناف نهایت تکلیف‌مداری را داشتند، گفت: شهیدان و خانواده‌های معظم آنان با از خود گذشتگی و فداکاری به ندای امام راحل لبیک گفتند.

سرهنگ "علی‌اصغر فارسی" شهیدان و رزمندگان را قهرمانان اصلی دانست و افزود: این شهیدان امروز بهترین الگو برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.

وی بزرگداشت این شهیدان را تکلیفی مهم دانست و بیان کرد: در حقیقت بزرگداشت شهدا، بزرگداشت الگوهای برتر است.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha