مسعود پزشکیان به رفع تحریم، معیشت مردم و مناطق محروم توجه جدی دارد

کرمانشاه - ایرنا - قائم مقام سیاسی و عضو شورای سیاستگذاری ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه با بیان اینکه این نامزد ریاست جمهوری نگاه ویژه‌ به نقاط مرزی و محروم کشور دارد، گفت: بر اساس خط مشی دکتر پزشکیان ظرفیت‌های این مناطق باید در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ به سرعت ارتقا یابد.

دکتر «امید قادری» روز سه‌شنبه با ارسال متنی به ایرنا با اشاره به مشکلات بیکاری، پایین بودن سرانه درآمد و افزایش آسیب‌های اجتماعی در استان‌هایی مانند کرمانشاه، افزود: دکتر پزشکیان در قالب برنامه هفتم توسعه برای رفع مشکلات اشتغال و بیکاری و افزایش درآمد مردم و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی برنامه دارد و با اجرایی کردن مفاد برنامه هفتم توسعه در راستای رفع این مشکلات تلاش خواهد کرد.

وی دولت مسعود پزشکیان را دولتی عملگرا و نه شعارگرا دانست و گفت: دکتر پزشکیان برای اداره کشور برنامه دارد و همیشه هم اعلام کرده که برنامه هفتم توسعه را عملیاتی و اجرایی می‌کند و این نشان می دهد که به اسناد بالادستی اعتقاد راسخ دارد و در راه اجرایی کردن آن با تمام توان تلاش خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه سخنان خود تعامل با غرب به منظور رفع تحریم را یکی از برنامه های اصلی دکتر پزشکیان دانست و گفت: به اذعان بسیاری از کارشناسان و صاحبنظران، مشکلات اقتصادی کشورمان ارتباط مستقیم با تحریم دارد و دکتر پزشکیان در این ارتباط اعتقاد راسخ به رفع تحریم داشته و در این حوزه هم با برنامه جلو می رود.

قادری رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را جزو برنامه های دیگر دکتر پزشکیان دانست و افزود: این مشکلات با افزایش سطح تعامل جهانی و رفع تحریم قابل حل است و از مردم می‌خواهیم برای رفع این مشکلات از دکتر پزشکیان حمایت کنند.

وی ادامه وضعیت کنونی را به ضرر کشور و مردم دانست و گفت: گرانی، افزایش تورم، بی ثباتی بازار و افزایش نرخ ارز و طلا معیشت مردم را به خطر انداخته و باید این روش اداره کشور را تغییر داد تا گشایشی در زندگی مردم ایجاد شود.

عضو ستاد مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه با بیان اینکه این نامزد ریاست جمهوری از نیروهای اجرایی پاک دست، توانمند، انقلابی و شناخته شده کشور است، افزود: دکتر پزشکیان در طول دوران کاری خود تنها به فکر خدمت صادقانه و بی منت به مردم بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

قادری در ادامه پایبندی به قانون را خصیصه و ویژگی بارز دکتر پزشکیان دانست و گفت: یکی از مهمترین مشکلات کشور اجرای نشدن قانون است که دکتر پزشکیان بارها در مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی به آن اشاره کرد.

این فعال سیاسی کرمانشاه با بیان اینکه در ستادهای مردمی دکتر پزشکیان تنها به دنبال تبیین برنامه های وی هستیم و از تخریب و توهین به رقیب پرهیز می‌کنیم، گفت: درب ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان کرمانشاه به روی همه اقشار مردم از هر گروه، حزب و طیف سیاسی باز است و به دنبال این هستیم که مردم را بیشتر و بهتر با دیدگاه‌های ایشان آشنا کنیم.

قادری بر اخلاق مداری در ستاد مردمی دکتر پزشکیان تاکید کرد و افزود: خط قرمز دکتر پزشکیان اخلاق است و ما هم در این چارچوب حرکت می کنیم و از هواداران هم می خواهیم به مسائل اخلاقی پایبند باشند و هیچگاه به تخریب و توهین رقیب دست نزنند.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد دکتر مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه از همه احزاب و گروه های سیاسی اصولگرا، اعتدال و اصلاح طلب در استان خواست با حضور در ستاد مردمی دکتر پزشکیان از این نامزد با افکار اعتدالی حمایت کنند و زمینه را برای روی کار آمدن دولتی برآمده از اراده ملت در راستای تغییر و اصلاح جامعه تلاش کنند.

وی از همه اقشار مردم در استان کرمانشاه خواست روز ۱۵ تیرماه با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به دکتر پزشکیان رای دهند تا شاهد روی کار آمدن دولتی مردمی با رای بالا ملت ایران باشیم چرا که رای بالای مردم می تواند پشتوانه محکمی برای رییس جمهور آینده باشد تا از این طریق خواسته ها و مطالبات به حق مردم را سریعتر پیگیری کند.

دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha