رشد ۶۲ درصدی اعتبارات استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: کل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی در سال ۱۴۰۳ به استان بوشهر، ۶۸ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است که نسبت به اعتبارات سال ۱۴۰۲، ۶۲ درصد رشد داشته است.

«علی پورداود» روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین اعتبارات هزینه‌ای ابلاغی ۲۳ دستگاه اجرایی استان ۱۱ هزار و ۱۰۱ میلیارد ریال است که نسبت به رقم ابلاغی ابتدای سال قبل در حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: این اعتبارات به ترتیب با اولویت طرح‌های نیمه تمامی که در سال جاری به بهره برداری می رسند و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران ، بین طرح‌های عمرانی استان توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تصریح کرد: این غیر از اعتباراتی است که به طرح‌های ملی استان که در پیوست های قانون بودجه لحاظ شده در نظر گرفته شده است.

پورداود ادامه داد: کل اعتبارات استانی ابلاغ شده از محل همه ردیف های اعتباراتی در سال ۱۴۰۲ به استان ۴۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان، ۲۹ میلیارد و ۹۷۰ میلیارد ریال معادل ۶۷ درصد ، تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید

انقلابی در تخصیص بودجه توسط دولت سیزدهم به استان بوشهر

بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر پرداخت شد

اختصاص هشت هزار میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر

وی عنوان کرد: این میزان تخصیص اعتبار بین یک هزار و ۴۰۰ طرح عمرانی توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر یادآور شد: همچنین کل اعتبارات ارزش افزوده پرداختی به شهرداری ها و دهیاری های استان در سال ۱۴۰۲، ۴۰ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰ درصد رشد داشته است.

پورداوود گفت:طرح جاده وفاق بین دیر و کنگان ، باند دوم محور ساحلی بوشهر گناوه ، محور دیلم به بهبهان ، محور خورموج به لاور شرقی، شهرک زیست فناوری دلوار، توسعه اورژانس شهید گنجی برازجان، احداث و تکمیل مدارس از مهمترین طرح‌های در دست احداث استان است که تعدادی از آنها در سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha