رییس ستاد پزشکیان در کرمانشاه: برون رفت جامعه از اوضاع کنونی با وحدت ممکن است

کرمانشاه - ایرنا - رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه معتقد است که این نامزد ریاست جمهوری راه برون رفت جامعه از وضعیت کنونی را در ایجاد وحدت بین تمام سطوح و لایه‌های کشور می‌داند.

به گزارش ایرنا، «محمدرضا سعیدی» روز دوشنبه طی نشست خبری افزود: دکتر پزشکیان بر این باور است که هرکسی با هر طیف و نگاه سیاسی اگر کارشناس است و در حیطه کار خود صاحب نظر، باید در اداره امور کشور از او استفاده شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه عده ای هستند که حاضرند با ۱۰ درصد جمعیت جامعه، کشور را اداره کنند، ادامه داد: این شدنی نیست، هرکسی که فکرش کار می کند و علاقه مند خدمت به مردم است در دولت پزشکیان جا دارد؛ دولت پزشکیان چتری پهن می کند که همه افراد جامعه با هر نگاه سیاسی زیر آن جا دارند.

وی گفت: دولت پزشکیان است دولت خودش است نه دولت سوم روحانی؛ ایشان می گوید هرکس می تواند کوچکترین خلافی از من چه الان چه در گذشته پیدا کند به مردم نشان دهد؛ دولت آینده دولت پزشکیان است و نگاه ایشان این است که نصف جامعه حذف نشود.

وی ادامه داد: در حال حاضر اصلا مشخص نیست که در دولت آقای پزشکیان چه کسی سکان دار چه وزارتی است؛ اولین اقدام پزشکیان در حوزه مسکن تقویت و اتمام طرح های نیمه تمام است، پزشکیان بدون شک توانمندترین افراد جامعه را در پست های وزارتی و مدیرکلی قرار می دهد چراکه ایشان کار با صداقت می خواهد.

پاکدستی، شرافت، دقت، سواد، علم و پشتکار خصایص پزشکیان است

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه ادامه داد: تا ۲ هفته پیش بیش از ۹۰ درصد افراد جامعه دکتر پزشکیان را نمی شناختند اما دیدیم که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نفر اول و منتخب مردم بود و امیدواریم که در دوم نیز مردم به ایشان رای دهند.

سعیدی اظهار کرد: از خصوصیات آقای پزشکیان می توان به پاکدستی، شرافت، دقت، سواد، علم و پشتکار اشاره کرد؛ همین خصایص باعث شده ایشان پا به عرصه انتخابات گذارد تا مملکتی که از ریل خارج شده را به خط اصلی بازگرداند.

وی با یادآوری اینکه در کشورهایی که رشد کردند و به جایی رسیدند قانون حاکم است، گفت: قانون باعث ایجاد عدالت و مبارزه با بی عدالتی می شود که یکی از اهداف اصلی پزشکیان همین امر است.

سعیدی افزود: سند چشم انداز ۲۰ ساله در سال ۱۳۸۴ مدون و دولت و مجلس موظف به انجام آن هستند اما متاسفانه در ۱۹ سال گذشته بسیاری از موارد این سند رعایت و اجرایی نشده که همین امر سبب شد به بسیاری از اهداف خود دست پیدا نکنیم.

وی بیان کرد: پزشکیان معتقد است که هرکس کاربلد است باید سرکار باشد و هرکسی که کارشناس نیست حق ندارد در پست و جایگاهی قرار گیرد؛ متاسفانه الان می بینیم که شخصی مدیرکل شده و هیچکس از او نمی پرسد که در دوران مدیریتی خود چه کرده ای و چه سودی برای مردم داشته ای؟

وی همچنین گفت: مرحله دوم انتخابات کار سخت تر است؛ با کمال تاسف بسیاری از افراد شروع به بداخلاقی کرده اند ولی در این مدت دیده شد که پزشکیان به رغم داشتن اطلاعات کامل، بداخلاقی و بی حرمتی به احدی نکرد.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه افزود: ایشان نمی خواهد بهداشت روانی مردم که در این سالیان به شدت آسیب دیده است بیشتر از این با بداخلاقی آسیب ببیند؛ مردم با رای خود باید به بداخلاقی های دیگران پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه افرادی هستند که می گویند ما دولت در سایه بوده ایم و تجربه داریم اما پزشکیان تجربه ندارد، ادامه داد: نتیجه کار این آقایان این بود که گوشت ۸۰ هزار تومانی به کیلویی ۸۰۰ هزار تومان رسیده است؛ در دولت پزشکیان دولت در سایه ای وجود نخواهد داشت.

پزشکیان در مورد افزایش قیمت بنزین صحبتی نکرده است

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه گفت: هر تصمیمی که قرار باشد در مملکت و برای عموم گرفته شود باید با نظر کارشناسان صورت گیرد؛ کسی حق ندارد کاری بدون مشاوره و نظرخواهی انجام دهد.

سعیدی افزود: پزشکیان صراحتا در مورد قیمت بنزین صحبت نکرده است؛ اگر نظام روزی بخواهد تصمیمی بگیرد ایشان از جمله افرادی است که در آن جلسه حضور خواهد داشت و اگر بدون حضور ایشان تصمیمی گرفته شود آن تصمیم را قبول نمی کند.

وی گفت: ایشان این جوانمردی را دارد که به مردم اعلام کند فلان تصمیم بدون حضور من گرفته شده و از نظر من باطل است یا اگر نتواند مخالفت خود را علنی کند از ملت عذرخواهی کرده و از سمت خود کناره گیری می کند.

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه ادامه داد: دولت و سران سه قوه اگر بخواهند تصمیمی ملی بگیرند باید تمام جوانب آن را در نظر داشته باشند و اگر مردم قانع شوند که آن تصمیم به صلاح خودشان است اعتراضی نمی کنند؛ آقای پزشکیان تصمیماتی می گیرد که منافع ملت در آن باشد.

پزشکیان مصمم تر از قبل پیگیر طرح ملی مسکن است

سعیدی با بیان اینکه شایعاتی در مورد اینکه ایشان با طرح ملی مسکن مخالف است پخش شده که قطعا دروغ است، ادامه داد: هرکسی حرفی، سخنی، فیلم یا کلیپی از ایشان دارند مبنی بر مخالفتشان با طرح مسکن رو کند.

وی افزود: ایشان با این طرح مخالف نیست بلکه با ۲ برابر سرعت تصمیم گیران قبلی این طرح را پیگیری و انجام خواهد داد؛ از دیدگاه ایشان فقر فقرا باعث شرمندگی مسوولان است و قطعا با هر طرحی که باعث رونق زندگی فقرا شود نه تنها مخالفت نمی کند بلکه بیش از پیش از آن طرح حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هر مسوولی زمانی که حرفی می زند باید قبل از آن کارهای کارشناسی طرح را انجام داده باشد، این طرح با توجه به بودجه دولت ادامه خواهد داشت.

طبق سه اصل عزت، حکمت و مصلحت می توانیم با تمام دنیا غیر از رژیم اسرائیل تعامل سازنده داشته باشیم

سعیدی گفت: طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله و بر اساس حفظ عزت، حکمت و مصلحت می توانیم با تمام ممالک دنیا غیر از رژیم صهیونیستی تعامل سازنده داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر عزت ملت ایران حفظ شود حتی با آمریکا صحبت می کنیم؛ هرچند همین الان نیز همین کارها به صورت محرمانه صورت می گیرد ولی آقای پزشکیان معتقد است که باید تمام مراودات با تمام دنیا به صورت شفاف صورت گیرد.

وی افزود: هرکسی بخواهد این سه اصل را در انجام امور خود مد نظر قرار ندهد خائن است و باید محکوم شود؛ پزشکیان برای ارتباط با دنیای خارج برنامه دارد و طبق سند چشم انداز ۲۰ ساله پیش خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha