۲۰ هزار تماشاگر پای آثار تماشاخانه «ایران‌شهر»

تهران- ایرنا- آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی اردیبهشت و خرداد امسال در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، نشان می‌دهد بیش از ۲۰ هزار تماشاگر به تماشای آثار نشستند.

به گزارش ایرنا از تماشاخانه ایرانشهر، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های نکبت، آرت، گنجشک مفرغی و خارشتر که در فاصله‌ی زمانی ۲۵ اردیبهشت تا ۱۰ تیر سالجاری در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند، به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش نکبت به کارگردانی پویا سعیدی که از ۲۵ اردیبهشت در سالن ناظرزاده با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۳۰۰ و ۲۵۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۵۱ اجرا تا ۱۰ تیر و با میزبانی از ۱۱ هزارو ۲۷۴تماشاگر، توانست به فروشی معادل ۲ میلیارد و ۹۴۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش آرت به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که از ۲۷ اردیبهشت در سالن ناظرزاده با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۶۰ و ۲۲۰ هزار تومان روی صحنه رفت؛ با ۲۷ اجرا تا ۸ تیر و با میزبانی از سه هزار و ۳۶۲ تماشاگر فروشی معادل ۶۶۰ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان داشته‌ است.

نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی که از ۲۶ اردیبهشت در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۹ اجرا تا تاریخ ۸ تیر با میزبانی از یکهرار و ۸۷۵ تماشاگر فروشی معادل ۲۷۶ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان داشته است.

نمایش خارشتر به کارگردانی سید علی موسویان که از ۲۵ اردیبهشت در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۵۰ هزار تومان اجراهای خود را آغاز کرد؛ با ۳۰ اجرا تا ۸ اردیبهشت توانست با میزبانی ازسه هزار و ۸۹۲ تماشاگر به فروشی معادل ۷۵۸ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش‌های نوبت اجرایی اردیبهشت و خرداد ماه تماشاخانه ایرانشهر به دلیل یک هفته تعطیلی اجرا در پی اعلام عزای عمومی کشور تا پایان هفته‌ نخست تیرماه به صحنه رفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha