استاندار آذربایجان غربی: مشارکت بالا در انتخابات اهمیت ملی و بین المللی دارد

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌ غربی با اشاره به برگزاری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیر ماه جاری، ضمن تاکید بر اهمیت افزایش سطح مشارکت مردم، انتخابات را از بعد ملی و بین المللی حایز اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌ غریی ضمن قدردانی از حضور مردم در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح کشور و به ویژه در این استان، در امنیت و سلامت کامل و در فضایی رقابتی در راستای منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه گروه‌های مرجع، به ویژه فرهنگیان در این دوره از انتخابات، یادآور شد: فرهنگیان با تبیین اهمیت شرایط ملی و بین المللی و در راستای دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای و بالا بردن سطح مشارکت مردم، نقش آفرینی کردند.

معتمدیان بر صیانت از آرای مردم به عنوان وظیفه شرعی و قانونی در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و افزود: بدون جانبداری از هیچ یک از نامزدهای راه یافته به دور بعدی انتخابات، از تمامی ظرفیت‌های استانی برای برگزاری دور دوم به نحوه باشکوه، سالم و در امنیت کامل استفاده خواهیم کرد.

وی با تاکید بر روند اجرای مولدسازی در حوزه آموزش و پرورش، اضافه کرد: با تامین اعتبارات لازم از طریق مولدسازی، بسیاری از طرح های نیمه تمام در حوزه آموزش و پرورش، به ویژه احداث کلاس‌های درس به طور جدی پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

استاندار آذربایجان غربی: مشارکت بالا در انتخابات اهمیت ملی و بین المللی دارد

معتمدیان تصریح کرد: از ظرفیت خیرین مدرسه‌ ساز، بنیادهای برکت، علوی و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برای تکمیل و تجهیز مدارس در حال ساخت بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مناطق محروم و بهره‌برداری از این کلاس‌های درس بایستی استفاده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت، شهید آیت الله رییسی، پیگیری مشکلات مردم را از جمله ویژگی‌های برجسته این شهید بزرگوار عنوان کرد و افزود: شهید آیت‌الله رییسی حساسیت ویژه‌ای به رفع مسایل، مشکلات و معیشت مردم داشتند و به صورت مداوم و شخصی پیگیر بودند تا مشکلات مردم، به خصوص در حوزه معیشت در سریع‌ترین زمان ممکن حل و فصل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha