۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85526296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طراحان مد و لباس قزوین اتحادیه ایجاد کنند

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۹
کد خبر: 85526296
طراحان مد و لباس قزوین اتحادیه ایجاد کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: طراحان مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان با هدف حمایت‌های مادی برای تشکیل اتحادیه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین براتی روز دوشنبه در جریان افتتاح نمایشگاه مد و لباس خانواده ایرانی واقع در سرای سعدالسلطنه قزوین اظهار کرد: نخستین گام ما باید تشکیل اتحادیه باشد تا پس از تشکیل زنجیره تولید حمایت‌های مادی تقویت شود.

وی اضافه کرد: برای علاقه مندان حوزه طراحی و پوشاک ایرانی و اسلامی حمایت‌های بیشتری در نظر گرفتیم، تا جایی که با اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان روی ظرفیت‌های قانونی مثل تبصره ۱۶ و ۱۸ توافقاتی صورت گرفته است.

براتی بیان کرد: به عنوان یک پدر و شهروند از فعالیت طراحان مد و لباس ایرانی و اسلامی تقدیر دارم که در راه اعتلای خانواده‌ها تلاش می‌کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: نگاه امسال بر مبنای استانی بود تا تمرکز بیشتری بر طراحان بومی و استانی داشتن باشیم و بتوانیم با شناسایی ظرفیت‌ها حمایت‌ها را افزایش دهیم.

طراحان مد و لباس قزوین اتحادیه ایجاد کنند

ایران در حوزه لباس و پوشاک قدمت دیرینه دارد

طیب ملکی پور فرماندار شهرستان قزوین نیز در جریان این مراسم اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس تحت تاثیر ارزش‌های داخلی بوده و مردم را خشنود می‌کند.

وی اضافه کرد: در موضوع مد و لباس، قدمت تاریخی ما ارزشمند است و باید متناسب با ذائقه جدید، زایش فرهنگی متناسب با سلیقه ایرانیان داشته باشیم.

این مسوول بیان کرد: پوشش متعارف و مناسب مد نظر همه شما و خداوند عالم است و ما سفارشات متعدد دینی و مذهبی داریم که به جنسیت و رنگ و نوع البسه تاکید دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha