۱۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۱۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل در شهرستان قصرشیرین در غرب این استان کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشت زنی در محدوده گمرک پرویزخان قصرشیرین و سطح شهرستان موفق به شناسایی پنج دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق شدند.

وی اظهار کرد: در بازرسی های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی، ۱۴۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق به ارزش ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این رابطه‌ هشت نفر قاچاقچی سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار حاجیان، مبارزه با پدیده قاچاق به خصوص قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه رسمی فعال است و سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا از این مرزها به خارج از کشور صادر می‌شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار جمعیت در غرب کرمانشاه، با کشور عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha