امام جمعه شهرستان پردیس: هیات‌های مذهبی مشارکت فعال در انتخابات ۱۵ تیر داشته باشند

پردیس- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در انتخابات پیش رو شما که بزرگ هیات مذهبی هستید پای کار باشید و همراهان هیاتی خود را به مشارکت حداکثری دعوت کنید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی شامگاه دوشنبه درحاشیه برگزاری همایش پیام آور عاشورا که با حضور هیاتهای مذهبی در محل امامزاده سلطان مطهر (ع) بومهن برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: در انتخابات پیش رو برای حفظ آبروی نظام و انقلاب و حفظ اقتدار کشور باید مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی ادامه داد:منکر مشکلات موجود نیستیم اما در این شرایط همه ما مکلف به حضور پر شور و با بصیرت در انتخابات هستیم تا مانع از توطئه های دشمن در شایعه پراکنی بشویم.

امام جمعه شهرستان پردیس: هیات‌های مذهبی مشارکت فعال در انتخابات ۱۵ تیر داشته باشند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در زمان امام حسین (ع) دشمنان کاری کردند که مردم احساس کنند هیچ نیازی به ولی خدا ندارند و امروز دشمنان ما همان رویه را در پیش گرفته‌اند تا مردم را به بی تفاوتی و بی توجهی به مسائل نظام مبتلا کنند.

حسینی ادامه داد: وقتی این احساس در مردم ایجاد شود همه چیز از جمله دین را رها می کنند و ما نباید بگذاریم که این احساس در مردم ایجاد شود.

امام جمعه شهرستان پردیس خطاب به اعضای هیات های مذهبی توصیه کرد: در برنامه های محرم از ظرفیت جوانان و نوجوانان بسیار استفاده کنید به آنها درهیات مسوولیت بدهید و حمایت کنید اگر شما حمایت نکنید دشمن استفاده می کند.

وی توضیح داد: هیات دار یعنی کسی که بر مسائل دینی و سیاسی اشراف داشته باشد و بر اساس جمله معروف سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ما است قدم بردارد.

۱۷۰ هیات مذهبی در ایام محرم امسال در پردیس فعال هستند

حجت الاسلام سید احمد عقدایی رییس اداره تبلیغات اسلامی پردیس هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: از سال گذشته تاکنون ۴۰ هیات اضافه شدند و امسال ۱۷۰ هیات مذهبی و دهها موکب پای کار هستند.

وی با اشاره به نشست برگزارشده با هیات های مذهبی، توضیح داد:در آستانه محرم الحرام با حضور امام جمعه شهرستان، مسئولین هیاتهای مذهبی، مادحین، مبلغین و مبلغات و مجموعه قرآنی نشستی داشتیم تا برای برگزاری هر چه بهتر مراسم برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام عقدایی توضیح داد: برنامه ریزی در خصوص دسته های عزاداری ، نحوه برگزاری مراسم، اقدامات امنیتی و نظامی در این نشست برای هیاتهای مذهبی توضیح داده شد.

وی گفت: در ایام محرم اجتماع شیرخوارگان حسینی ،اجتماع قاسمیون و برنامه های علم کشی و دیگر برنامه های مذهبی را در طول ماههای محرم و صفر اجرا خواهیم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پردیس در ادامه توضیح داد: شعار محرم امسال بحث مقاومت است که ما فرهنگ مقاومت را از سید الشهدا (ع) آموختیم و لازم است جریان مقاومت را تبیین کنیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha