۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۵
کد خبر: 85526503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌ندازی مقطع کارشناسی ارشد پرستاری در دانشکده علوم پزشکی خمین

خمین - ایرنا - رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین، از راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد پرستاری با گرایش داخلی جراحی از مهرماه سال تحصیلی جدید در این دانشکده خبر داد.

دکتر سجاد رحیمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: با راه‌اندازی رشته‌ تحصیلی کارشناسی ارشد پرستاری برای نخستین بار در این دانشکده، پذیرش دانشجو در این مقطع آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش و پیگیری اعضای هیات علمی و کارکنان معاونت آموزش تحقیقات، فرهنگی و دانشجویی و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه ‏دانشکده موجب راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری شد.‏

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین اظهار کرد: با ارزیابی انجام شده توسط هیات ممتحنه، ارزشیابی و برنامه‌ریزی پرستاری وزارت بهداشت و درمان و بازدید از منابع و امکانات دانشکده، مجوز راه‌اندازی این رشته صادر شد.

رحیمی گفت: بدون شک، مقطع کارشناسی ارشد رشته پرستاری در ارتقا رتبه دانشکده در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری، مرجعیت علمی و آموزش پاسخگو تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دانشجویان دانشکده علوم پزشکی خمین در رشته پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و مامایی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha